In februari was de eerste keer dat ze samen aan het werk gingen, maar helaas is het er in de tussentijd niet meer van gekomen (wegens wat problemen met Zorro's tanden en hoeven). Het was dus wederom weer even wennen en voelen hoe het nu allemaal precies weer moest bij Zorro. Wel een ander zadel erop, waardoor Sanne in ieder geval iets minder naar voren 'geduwd' werd.
Nog even een laatste opmerking, Zorro zijn voorhoeven zijn ingetaped en om één achterbeen heeft hij een springschoen. Dit omdat de hoefsmid met hem bezig is geweest. Hij mag zich niet aantikken met zijn achterhoef want daar had hij een losse wand oid. Hij heeft daar met rijden géén last van, maar het ziet er misschien wat vreemd uit. Vandaar dat ik het maar even meld
Genoeg gepraat! Hier de foto's!!
Eerst wat drafwerk:
1]

2]

3] opperste concentratie

4] Ondertussen toch ook nog even naar de camera lachen

5]

6]Miljoesjka stond er de hele tijd bij en hielp Sanne met het rijden (want makkelijk was het toch zeker niet!)

7]Galopje, erg moeilijk om dan op je kont te blijven zitten

8]Erg ingespannen bezig, want hier was Sanne bezig over de diagonaal te rijden richting de contra-galop

9]Laatste stukje contra galop waar Zorro net bezig was uit elkaar te vallen

En na de galop was het werk weer gedaan, en mocht er nog even geposeerd worden!
10] Een mooie standfoto

11] En ik liet mijn kans natuurlijk niet schieten om ook even op de foto te gaan
(wat me bijna mijn camera kostte
Miljoes je moet een cursus camera's vasthouden gaan volgen
)
12]En nog een laatste kusje voor de brave Zorro

http://www.youtube.com/watch?v=e1qPDXQIyZA&feature=user