Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

inactief

Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 15:44

Wouden vandaag even testen of de sportfunctie van ons nieuwe fototoestel (eindelijk eentje!) een beetje werkte Lachen
Jammergenoeg snapt mijn mam nog niet zo goed wanneer je het best fotos trekt tijdens het paardrijden waardoor er maar
enkele overbleven waar we praktisch helemaal opstonden :p.

Zitten wel niet echte 'werkfotos' bij want toen was ons mam al weer aan het praten met iemand :p.

Vanity en Pinky gisteren als eerste fotomodellen van het nieuwe fototoestel!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rustig stappen:
Afbeelding

Ontspannen en diep: (ze hangt niet en ik kan het weten want dit heeft ze een jaar lang WEL gedaan Knipoog, lijkt mss wel vandaar)
Afbeelding

dénk dat dit tijdens schouder voor was
Afbeelding

wel wat wazig maarja Lachen
Afbeelding

Nog een springfoto van een wedstrijd begin mei, let niet zo op mij want had maar 1x kunnen oefenen voor springen sinds n week of 3.. en had paar probleempjes voor de hindernis waardoor ik ineens flink vooruit moest rijden :p
Afbeelding

Laat de commentaar maar komen! I can handle it ! Knipoog (hoop ik dan toch Tong uitsteken )
maar waar nodig zal ik mezelf ook wel verantwoorden/verdedigen Vork

x

Dhani

Re: Vanity @ work (dressuur + n springfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 16:09

jammer dat de foto`s zo klein zijn je ken je niet veel van zien! maar wat er te zien is! ziet er wel goed uit Haha! succes met hem/haar! Haha!

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-08 16:15

zaya schreef:
jammer dat de foto`s zo klein zijn je ken je niet veel van zien! maar wat er te zien is! ziet er wel goed uit Haha! succes met hem/haar! Haha!

Dankjewel Lachen
Ik kwam er ook pas achter dat ze zo klein waren toen ik het topic zelf zag, mss een idee hoe ik deze groter krijg?

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 17:41

hier se steffi Bloos mss moeten wij ook eens een boktmeeting organisere. Clown
U mama heeft da goed gedaan, die foto's getrokke.
Ge moet uw foto's op mijnalbum.nl zetten, dan zijn ze groter.
Heb echt al 30p's KWPN reglement gelezen ivm keuringen en registraties ed. Maar ik snap nog maar de helft, geen idee hoe ik de chivi kwpn kan make Tong uitsteken (kzou beter 30p's van de aanslag lezen , maar kom Haha! )

mooie foto's zenne!

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 13:53

Karennnn schreef:
hier se steffi Bloos mss moeten wij ook eens een boktmeeting organisere. Clown
U mama heeft da goed gedaan, die foto's getrokke.
Ge moet uw foto's op mijnalbum.nl zetten, dan zijn ze groter.
Heb echt al 30p's KWPN reglement gelezen ivm keuringen en registraties ed. Maar ik snap nog maar de helft, geen idee hoe ik de chivi kwpn kan make Tong uitsteken (kzou beter 30p's van de aanslag lezen , maar kom Haha! )

mooie foto's zenne!

Haha hoe lachen is dees :p
Al die nederlandse (en ook massa's Belgen btw) zetten hier altijd fotos op en nu wou ik dat toch ook wel eens doen Haha!
Mijn fotos staan op mijnalbum.nl, khad er hier al eens opgezet voor iemand die ook een palestro had en toen waren ze wel groot :s
Als ik mij eens verveel ofzo zal ik ook eens zien hoe de chiva kwpn kan worden Haha! Of maak hier een topic aan Knipoog

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:54

Ik ben fan van je springfoto maar hij is zoo klein!!! Zou hem graag groter zien Clown

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:33

Jeanine84 schreef:
Ik ben fan van je springfoto maar hij is zoo klein!!! Zou hem graag groter zien Clown

Ik zal eens zien of ik hier op mijnalbum.nl nog iets aan kan veranderen ofzo Lachen
(het voordeel dat ie zo klein is dat je mijn domme gezichtsuitdrukking en die enorm uitstekende tenen niet ziet Knipoog

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:43

Afbeelding

Afbeelding

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 14:43

Gelukt Haha!

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:25

goed steffi Haha!
Vind bij die tweede vanity wel chill lopen Lachen en vind het wel lache dat ge u zo breed maakt Haha!
Bij die eerste blijf ik zeggen: Seriekes trainen om de voorbenen voor de schouder te krijgen Lachen maar is wel mooi door de rug gesprongen en u uitdrukking is lache ^^

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:33

ziet er goed uit!
veel succes nog met haar?

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 15:43

Haha ja maar karenn ik ben dan nu ook eenmaal zo breed van mn eigen he Clown

In uitjes , idd moest ik van henk ook best wat oefenen (alleen al lang geen les (en springles helemaal niet) meer van gehad)
en bij erik ook wel maar daar is de tijd ook wat beperkter natuurlijk en daar zijn we met 3 ..

T feit is alleen dat ik bijna niet spring, maar als ik nog eens met henk alleen ga springen ofzo zal ik er nog eens iets van zeggen Haha!

En wat springen betreft ben ik over het algemeen al blij als ik zonder te veel kleerscheuren mn parcour kan afleggen, het is natuurlijk wel zonde van vanity aangezien ze wel een heel goede afstamming heeft en dus mss best veel kan .. Trainde gij hem daar nniet op als ik in Malta zit ? Tong uitsteken

J92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:56

Ziet er goed uit. Vooral die springfoto vind ik echt gaaf Haha!

Veel succes verder

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:45

1Steffi schreef:
Haha ja maar karenn ik ben dan nu ook eenmaal zo breed van mn eigen he Clown

In uitjes , idd moest ik van henk ook best wat oefenen (alleen al lang geen les (en springles helemaal niet) meer van gehad)
en bij erik ook wel maar daar is de tijd ook wat beperkter natuurlijk en daar zijn we met 3 ..

T feit is alleen dat ik bijna niet spring, maar als ik nog eens met henk alleen ga springen ofzo zal ik er nog eens iets van zeggen Haha!

En wat springen betreft ben ik over het algemeen al blij als ik zonder te veel kleerscheuren mn parcour kan afleggen, het is natuurlijk wel zonde van vanity aangezien ze wel een heel goede afstamming heeft en dus mss best veel kan .. Trainde gij hem daar nniet op als ik in Malta zit ? Tong uitsteken

haha als ge dichter zou wonen zou ik ze elke dag voor u kome trainen ^^
Als ik nog is kom slapen bij u wat in de grote vakantie wel zal moeten als we nog is naar tilburg gaan Haha! dan zal ik u wel is verplichte in-uitjes te nemen Tong uitsteken

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-08 19:50

Haha ok is goed :p
Man als ik er dit jaar door ben, dan komde maar is mee zien in Tilburg enzo he!
Feestjes bouwen met de nederlanders én er is een MacDonalds Haha!

Net 1,5 u getraind! Uiteindelijk slof moeten aandoen, cap van suus geleend en uiteindelijk is Henk er nog ff opgekropen!
Ze stond nogal in het schuim, over heel der lichaam echt jak :p, het lieve van te zondag (daarvan zijn de fotos *LOL* was er helemaal af ..

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:53

1Steffi schreef:
Haha ok is goed :p
Man als ik er dit jaar door ben, dan komde maar is mee zien in Tilburg enzo he!
Feestjes bouwen met de nederlanders én er is een MacDonalds Haha!

Net 1,5 u getraind! Uiteindelijk slof moeten aandoen, cap van suus geleend en uiteindelijk is Henk er nog ff opgekropen!
Ze stond nogal in het schuim, over heel der lichaam echt jak :p, het lieve van te zondag (daarvan zijn de fotos *LOL* was er helemaal af ..

ge gaat hier zoveel commentaar krijgen op het gebruiken van een slof Tong uitsteken geloof me Lachen
Vind het ook stom want als ge da goe gebruikt is daar niets verkeerd mee! Bloos
Ja sgoed dan gaan we tilburg afsjéze (op zijn beerses) Maar naar de Nederlanders mag ik niet kijken éh, i'm marrieeeed Haha!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 07:58

Mooi dier!! En mooie springfoto Lachen Misschien kun je de anderen ook wat groter in het topic zetten?

Ze lijkt super veel op mijn vorige paard,maar ze is het volgens mij niet helaas

Succes nog met hem/haar Lachen

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 13:14

Ik ben nog steeds fan Clown Probeer alleen op je tenen te letten, ik kan er nu zo mijn jas aan ophangen Nagelbijten / Gniffelen

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:55

Bij de 1ste bedoel je ? haha ja dat gaf ik in mn 1ste bericht ook aan bij die foto :p het kwam niet uit en ze keek toch wel wat naar het bakje waarop ik ineens héél veel been gaf met dit als gevolg :p Zal de andere fotos er nu dan maar in het groot opzetten Lachen

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 15:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-08 16:01

Armen staan idd breed en handen niet altijd rechtop, maar bij mij gaat het op de training eigenlijk om hoe mijn paard loopt en niet of mijn handen goed zijn ed.. Op wedstrijd let ik (en de mama!) daar normaal wel op. Zal fotos van een wedstrijd v vorig jaar wel eens nakijken Lachen

Karennnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 13:41

1Steffi schreef:
Op wedstrijd let ik (en de mama!) daar normaal wel op.

én IK als ik het zou zien Tong uitsteken Haha! Bloos

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 13:56

mooi Haha!

Mellanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-08 14:34

ik heb het idee dat je tijdens de sprong hem op probeert te rijden, en je zit een beetje als een kikker heb ik het idee Tong uitsteken
Je zei al dat de afstand niet lukte, maar probeer toch je knieen aangesloten te houden, en je armen meer strekken zodat je handen ook beter naar voren kunnen!
Verder een leuk paard! Lachen

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-08 14:42

Mellanii schreef:
ik heb het idee dat je tijdens de sprong hem op probeert te rijden, en je zit een beetje als een kikker heb ik het idee Tong uitsteken
Je zei al dat de afstand niet lukte, maar probeer toch je knieen aangesloten te houden, en je armen meer strekken zodat je handen ook beter naar voren kunnen!
Verder een leuk paard! Lachen

wat bedoel je hiermee? dat ik haar over de sprong wil duwen of wat?
Hmm dat was bij deze hindernis ook stiekem wel een beetje Knipoog ik dacht echt dat ze niet meer ging afzetten want kwam er heel diep onder dus ik deed echt ALLES om haar er nog over te krijgen Clown .
Op de andere fotos was mijn houding beter , maar die heb ik niet , degene die daar fotos trokken, hebben geen site .. Had ik nog speciaal voor gemaild. De andere fotos waren langs opzij en vond het leuker dat je ons langs voor kon zien Lachen. Zodra ik een nieuwe springfoto heb zal ik bewijzen dat ik niet altijd als een kikker spring haha Knipoog

(eerste wedstrijd is wel pas 13 juli! mss dat ik ondertussen thuis nog wel fotos maak maar heb over een week examens dus zal snel trainen zijn en dan gaan leren!)