Leuk dat je een kijkje in mijn topic neemt
! Johny is een shetlander van nét 14 jaar, hij is 1.11 groot en tot zijn 9e dekhengst geweest.
Vandaag precies een jaar geleden hebben we Johny opgehaald uit Assendelft, wat zo'n 1,5-2 uur rijden was. En dat heen én terug. In die lange tijd hebben we vanalles, en dan echt vanalles, meegemaakt. Het ging een hele tijd goed, we begonnen met wedstrijden, dat ging echt super! We hebben maar 1 keer een dressuur wedstrijd gehad zónder winstpunten. Sommige punten kwamen zelfs boven de 195 uit. Springen ging ook erg lekker, eerste wedstrijd meteen 2e plaats en zo ging het door. Toen hebben we hem in de winter geschoren, waardoor hij veel drukker en frisser werd. Een moeilijke tijd, hij bokte me er wel eens af en steigerde soms. Ik ben er toen hard afgevallen waardoor ik mijn vertrouwen kwijt raakte. Toen hebben we het weer langzaam opgebouwd en ging het weer super, als voorheen. We zijn toen ook 2e van álle pony's(van A-pony's tot E-Pony's) geworden met ondelinge westrijden. Nu gaat het weer super goed. We doen oefeningen als Contra Galop, Schouderbinnenwaarts, achterwaarts enzo allemaal in de les. Ik had vandaag geen les dus heb dat ook niet geoefend en staat het niet op de foto.
Nouja, genoeg gepraat, hier komen de foto's.
1. Lekker drafje, mag iets meer zakken !

2. Stap, Mag hier ook wat meer zakken

3. Ontspannen drafje

4. Lekker lang halsje

5.

6. Dé liefste

Dat was het, en: let even niet op mijn domme serieuze hoofd

Commentaar is welkom, mits onderbouwd. Ik hoef alles niet 20x te horen
!Een Berichtje zou leuk zijn