vandaag weer concour gehad in schalkhaar.
het was voor ons meer een trainingswedstrijd vooral omdat ze de laatste paar weken erg vervelend is geweest. En er elke dag weer een spelletje van maakte tijdens het rijden. Maar toch hebben we het gister weer geprobeerd. Ik had al wel verwacht dat het niet super ging en ze maakte er natuurlijk weer een spelletje van. Losrijden ging nog aardig goed, ze lette niet op maar door haar aan het werk te zetten ging het beter. Toen we de proef in kwamen ging het mis. Ze zette haar hals er op en ging rennen alleen maar rennen. binnenkomen was in uitgestrekte draf en de rest was ook heel erg slordig omdat ik niets kon door dat ze zich zo vast zetten. Als ze dat doet moet ik het moeilijk voor haar maken dat doe ik ook in de training, maar in de proef moet ik wel de oefeningen doen wat hoort dus dat ging niet zo makkelijk.
We hadden nog 1 puntje nodig voor het Z, en dat is ons dan nog wel gelukt. We hadden 181 en 179 dus nog best wel tevreden. Maar we gaan eerst hard trainen omdat die ondeugende dingen van haar.
Ze doet dit nog maar een tijdje eerst was ze altijd heel braaf en dee ze goed d'r best maar nu is ze in haar 2e puber fase vrees ik

Nou hier de foto's
en graag opbouwend commentaar en wees beetje lief.
weet dat de foto's niet geweldig zijn, maar dat is wel logisch als je het verhaal leest

Naar het losrijden stappen:

Losstappen

losdraven

losgalloperen

Travers in proef, goed voor een 7

middenstap

Gallop

middendraf goed voor een 7, deze foto ziet er niet goed uit. Maar hier kun je wel goed zien hoe heet ze was. En vond het beenwerk ook wel mooi. Maar achterhand moet meer mee en neusje meer eruit.

middendraf 2e proef, ook goed voor een 7

Ziet er goed uit hoor.