Donderdag avond was het dan eindelijk zover

We mochten gewoon voor onzelf rijden, en dan zou hij ontertussen helpen/tips geven.
Ik moest van hem whitney wat hoger instellen, en wat meer op lengte houden, en de achterhand goed actief maken & houden,
Wat nog niet erg meeviel, whitney vind het nog best moeilijk om wat bovenin te blijven lopen, tegelijk goed over de rug te blijven en die achterhand actief eronder.
Maar toch hebben we heerlijk gereden, en kunnen we weer lekker thuis verder oefenen

Oja, mijn paard is een beetje dik momenteel, aangezien ze net sinds een paar dagen de hele dag op het land staan....

Aniek van http://www.Arfotografie.nl , (AniekR op bokt) was er ook met haar camera, wat natuurlijk wel weer leuke plaatjes heeft opgeleverd!

Losrijden,

Nog een keer, alleen moet ik er hier om denken dat ik dan ook het neusje er eens wat uitrijd,

Een keer wat doorvragen op rechts, om haar ook daar los te krijgen,

Galopje, wel de benen eraan houden angela

Pasje schoudervoor/binnenwaarts,

Waar whit natuurlijk een seconde later de camera weer in het vizier kreeg
( rechterhand laag houden angela
) 

Fijn plaatje
, alleen mag ze hier nog iets meer omhoog, zo ziet het er misschien wat hangerig uit terwijl ze eigenlijk heerlijk licht voelde in de hand. 

Mooie sprong al in galop

Keertje even iets wegrijden,

We kunnen ook nog wel lachen hoor

Ik stoor mij af en toe wat aan mijn schouders, die moet ik niet zo naar voren doen

verder mijn rechterhand, ik let er al wel goed op dat ik daar niet te streng meer mee ben, maar hij leid nogsteeds een eigen leven

goed rechtop blijven zitten.
Zag dat ik een tikkeltje scheef zit in mijn bovenlichaam op sommige foto's, dat vermoeden had ik al een tijdje, dus bevestigd het dan gelukkig weer