Trentino @ Work!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneFleur

Trentino @ Work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 15:08

Hallo,

Hierbij weer een aantal foto's van Anne-Fleur en Trentino! Het zijn foto's van verschillende trainingen.

Eerst een paar foto's in Anky Jade!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anky Lake Blue!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit was het. Laat maar even weten wat je er van vind! Houdt het netjes.
Ik hoef niet 2x hetzelfde te horen!
Groetjes: Anne-Fleur

Sjuulie

Re: Trentino @ Work!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:12

vind het er goed uit ziet!
jammer dat je niet twee keer hetzelfde wil horen, nu mag niemand dit meer zeggen Knipoog

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:16

Dat mag nu inderdaad niet meer zeggen, dus dan maar een andere toevoeging: je zit voor mijn gevoel wat te ver achterover, probeer wat meer rechtop te zitten.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:26

ik vind je armen in een wat krampachtige houding zitten, probeer wat meer lucht erin te houden

KimSietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:44

leuke setjes en mooie fotoss
probeer een knikje in je ellebogen te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:47

moi paardje kan leuk lopen.

probeer niet achetrover te gaan hangen

x_Lana_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 15:49

Ziet er supper uit!
wat leuk zeg, die pads met een bijpassende bodywarmer & bijpassend t-shirt supper leuk!
en wat voor mooi paard heb je ook!

& 1ste foto vind ik echt heeeeeeeeel mooi, en foto 4 OK dan!

AnneFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-08 18:43

Dankjewel allemaal!

Achteroverhangen? uhm het zijn momenten! Normaal doe ik dat niet!

_Pansy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:36

Ik blijf fan van jullie!!
Trentino is echt leuk! Lovers
En de setjes zijn gewéldig!!
Succes nog verder!!

FahyaFemke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:37

wat leuk zeg die setjes!!
ziet er ook leuk uit het rijden Lachen
het lijkt alleen net of zijn hoofd naar links kanteld boven, dus neusje iets naar rechts. klopt dit?

Macho_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:38

ik vind het er wel netjes uit zien ( misschien zeg ik het wel voor de 2de keer ) maar dat is leuk commetaar !

noekk_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 22:40

AnneFleur schreef:
Dankjewel allemaal!

Achteroverhangen? uhm het zijn momenten! Normaal doe ik dat niet!

Lekker paardje heb je! Lovers
Leuke combi ook. *LOL*

ReJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:44

Wooow,
ziet er echt super uit!
Die setjes, en je laarzen en je paardje Lachen
het lijkt idd of je op bijna elke foto wat achterover hangt

Myrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-08 23:48

Prachtige foto's ! Het ziet er echt super uit, mooi paard met veel front Vingers aflikken

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 07:07

probeer niet zo ver naar achteren te gaan zitten, dan ga je echt hangen!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 07:44

Leuke foto's, maar het lijkt steeds alsof je paard bergop loopt, terwijl dat helemaal niet het geval is.
De horizon van de foto's is echt gigantisch scheef.

Voor : Afbeelding

Na: Afbeelding

Mijn tip is dus dat je ervoor zorgt dat je meer oprichting en een meer actieve achterhand krijgt.
Je pony duikt echt als het ware, maar omdat de foto's zo scheef staan lijkt het net alsof hij bergop loopt Knipoog

Edit : Je gaat dus ook zo achterover hangen, omdat je pony echt duikt !! Als je echt commentaar wilt hebben waar je iets aan hebt is het een stuk slimmer om de fotos neer te zetten zoals ze echt zijn, dan krijg je commentaar waar je iets aan hebt Knipoog

wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:36

haha..idd simba! je hebt helemaal gelijk!!

Hilde_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:40

Ik vind jullie echt steeds meer vooruit gaan!
Heb al vaker topics van jullie bekeken.
Trentino is ook erruugg mooi!

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 18:49

Echt een enorm gave pony!! Je zit ook best netjes, alleen je hangt inderdaad soms iets naar achteren.

Vind dat je pony wat ronder in zijn lijf mag en een heel wat actiever achterbeen mag hebben!! Op alle draf foto's is de hoek tussen de voorbenen véél groter dan de hoek bij de achterbenen en als je je paard goed aan het lopen hebt, moeten die hoeken gelijk zijn. Je pony heeft wel een heel gaaf voorbeen, nou moet jij dat achterbeen er bij rijden, dan komt je pony meer geslotener en heb je een fijner beeld. Plus jij hoeft niet meer naar achteren te hangen, want je pony speelt geen duikboot meer! Haha!

Vind de eerste foto van het Lake Blue setje, dus die draf foto schuin van voren, zo wel een fijn beeld geven, maar hier kan je niet zien hoe groot de hoeken bij de voor- en achterbenen zijn. Maar hier lijkt hij een fijner achterbeen te hebben die er beter onder komt.

(Enne je foto's vertekenen inderdaad heel erg! Eerste indruk is veel beter dan wanneer je kritischer gaat kijken)

Maar je hebt een hele gave pony en denk dat jullie met z'n tweeën een héél eind kunnen komen!!

Simba_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:24

Quir schreef:
Echt een enorm gave pony!! Je zit ook best netjes, alleen je hangt inderdaad soms iets naar achteren.

Vind dat je pony wat ronder in zijn lijf mag en een heel wat actiever achterbeen mag hebben!! Op alle draf foto's is de hoek tussen de voorbenen véél groter dan de hoek bij de achterbenen en als je je paard goed aan het lopen hebt, moeten die hoeken gelijk zijn. Je pony heeft wel een heel gaaf voorbeen, nou moet jij dat achterbeen er bij rijden, dan komt je pony meer geslotener en heb je een fijner beeld. Plus jij hoeft niet meer naar achteren te hangen, want je pony speelt geen duikboot meer! Haha!

Vind de eerste foto van het Lake Blue setje, dus die draf foto schuin van voren, zo wel een fijn beeld geven, maar hier kan je niet zien hoe groot de hoeken bij de voor- en achterbenen zijn. Maar hier lijkt hij een fijner achterbeen te hebben die er beter onder komt.

(Enne je foto's vertekenen inderdaad heel erg! Eerste indruk is veel beter dan wanneer je kritischer gaat kijken)

Maar je hebt een hele gave pony en denk dat jullie met z'n tweeën een héél eind kunnen komen!!

Ook bij die foto van lake blue is de horizon van de foto zoooooooo scheef genomen, de pony loopt eigenlijk gewoon met zijn neus in de grond...

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:32

Ten eerste, ik vind het een heel leuk paardje.
Maar inderdaad de foto's vertekenen het wat, maar ja dat is allemaal al gezegd en ben ik het helemaal mee eens.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 19:33

Simba_ schreef:
Quir schreef:

Ook bij die foto van lake blue is de horizon van de foto zoooooooo scheef genomen, de pony loopt eigenlijk gewoon met zijn neus in de grond...

Oke, ik kon de scheve horizon eigenlijk niet zien (nu nog niet Bloos ), daarom dat ik dat een redelijk fijn plaatje vond. Maar ik vind op die foto de pony denk ik nog steeds het beste lopen, nekkie zit er net wat meer op dan op de andere foto's. Maar als ook hier de horizon zo scheef is, zullen de hoeken tussen de voorbenen en de achterbenen wederom niet gelijk zijn en klopt het plaatje dus alsnog niet. Lachen

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:37

mooi paardje hoor. en leuke setjes! Haha!
ik vind het alleen een beetje lijken alsof je zadel ietsje te ver naar voren ligt, kan ook aan mij liggen.

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-08 20:45

Is dat niet de wei van de buren??

Lienemien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 06:51

Simba_ schreef:
Leuke foto's, maar het lijkt steeds alsof je paard bergop loopt, terwijl dat helemaal niet het geval is.
De horizon van de foto's is echt gigantisch scheef.

Voor : Afbeelding

Na: Afbeelding

Mijn tip is dus dat je ervoor zorgt dat je meer oprichting en een meer actieve achterhand krijgt.
Je pony duikt echt als het ware, maar omdat de foto's zo scheef staan lijkt het net alsof hij bergop loopt Knipoog

Edit : Je gaat dus ook zo achterover hangen, omdat je pony echt duikt !! Als je echt commentaar wilt hebben waar je iets aan hebt is het een stuk slimmer om de fotos neer te zetten zoals ze echt zijn, dan krijg je commentaar waar je iets aan hebt Knipoog

Hahaha Lotty in da house!! Haha! Clown