Voordat je commentaar gaat leveren, neem de tijd om het even te lezen

Ik heb turijn nog maar 2 weekjes, toen ik met 'm ging springen afgelopen maandag nog maar 1,5 week.
Thuis had ik steeds problemen met de linkerhand afwenden naar de hindernis, lees: Steeds omhoog komen etc.
Dus maar even gebeld of ik die avond mee kon doen in de springles, die ik hard nodig had met 'm.
Op de renbaan (inrijden) was het al raak en kwam ie weer paar keer omhoog.
Toen had ik echt zoiets: hmm, dit word echt niets tussen ons

Ik ging richting de springbak, maar zelfs dat lukte even niet, hij kwam steeds omhoog. (hoewel ie bij vorige eigenaar L+6 SGW liep en B+25 springen
)Eindelijk in de bak even gepraat met Gert.
De eerste keer afwenden begon ie weer....

Heb even wat goede tips gekregen, en na nog 1 keer het te hebben gedaan, deed ie het zonder het ook maar te proberen!

Dus was al helemaal blij, dus de 2e stap..
M'n houding, ik ben zelf Bonny (mn Tinker, zie profiel) gewend, dus andere passen, korteren nek enz.
Dat is een puntje waar ik keihard aan moet werken gewoon.
Waar ik vooral mee bezig was, was om hem wat beter bij me te houden, soms wou ie wat te snel wegspringen.
Het waren allemaal in uitjes achter elkaar, en soms 1 galopsprong ertussen, en dat vind ik zelf erg lastig met de houding, maar zo heeft Turijn netjes leren wachten op mij.
Ben dus hartstikke blij met het resultaat.
Commentaar mag of course gewoon, liefst opbouwend, en niet 30x herhalen.
Enne, ik weet dat ik véél beter moet meegeven, maar zoals ik al zij, dit is de 1e echte keer, ben nog niet hoger gegaan thuis dan 80, en we moeten echt beetje wennen aan elkaar en ben die lange nek niet gewend

Nouja, nu dan maar de foto's.
Luisteren en overleggen met Gert.

Kruisje

Landing

Landing en gelijk klein stijltje

Na dat steiltje lag na 1 galopsprong weer een balkje

En toen na een tijd stond deze sprong er ineens

dus rondje en erop af.... na het hele in uit...
Joehoe baas!

en nog een keer
Houding is beetje vaag

Daarna lijntje was sprongetje en in gebroken lijn naar deze oxer:

En de gaafste foto: (die oortjes en die hals
)
En m'n stoere man belonen

En was super trots op 'm, ondanks dat ik toch wel m even kneep op die hogere (aangezien ik nog niet hoger was gegaan thuis) sprong hij gewoon netjes door.
Ook geen een keer gestopt of erlangs gegaan, en maar 1 keer een balkje afgetikt

Barst los

Oja, en nieuw springzadel is in aantocht, deze is echt te klein voor mij (zei gert ookal) mn knieen komen over de wrongen en geven mij dus geen steun.