op elkaar afgestemd waarschijnlijk). In tegenstelling tot de vorige keer gallopeer ik deze keer (meestal) naar de hindernissen toe, wat bij mij af en toe voor troubles zorgt (te vroeg zijn) en waardoor Tor wel vlotter maar onvoorzichtiger springt.
Ik ben ook inuitjes gaan oefenen maar die werden een redelijk grote zooi,, mijn handen gingen eraan, mijn houding was ook al niet geweldig en van wat er gebeurde als ik meteen daarna de andere hindernis sprong zal je wel een voorbeeld zien
nog beetje boven m'n niveau denkik
(die op het filmpje mag je gerust een van de gelukte keren noemen)Mijn aandachtspunten:
voldoende meegeven
niet te vroeg in z'n nek duiken
m'n benen niet naar achteren steken
niet te vroeg in m'n zadel belanden
mijn voeten niet te ver in de stijgbeugels steken
(mijn teugels niet los gooien voor de sprong)
niet zelf proberen springen maar meegaan met de sprong
in een vlot tempo aanrijden
Eigen aanmerkingen:
Op vooruitkijken en niet naar scheef springen moet ik nog wat oefenen
filmpje
De fotografe had de zoomknop nog niet gevonden en liep dus maar naar het inuitje toe waardoor het beeld tussendoor nogal bibbert
. Gelieve ook niet te letten op mijn 'Toooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrr' dat was even een waarschuwing dat hij m'n been niet mocht negeren
.
instappen

Op een doorhangende linkerteugel staat onthoofding

aah aah aah! mijn beneen

landing ^^

Trots op mijn benen en m'n handen

troubles troubles,, maar wel voldoende meegegeven

Het standaard in-uitje

En dit krijg je na al die inuitjes ... Waar is die 2meter hindernis?

Zoeff

Ik hoop dat je het wat kan zien,, hij is wazig maar ik laat hem hier (al een eindje) volledig los springen dus zo springt hij zelf.
Geef ik nu ook voldoende mee op de foto's waar ik contact hou?
er blijven veel balken vliegen.
vaak maakt dat niet zo gek veel uit, maar als je ziet dat hij er zelf ook niet echt van geniet dan kan je het misschien maar beter bij dressuur houden
ik kan hem er toch niet over trékken ofzo... ik laat hem niet met opzet zo dicht onder de hindernis kruipen ...