We zijn met Lady en Tonight een weekendje naar Zelhem geweest om daar deel te nemen aan de Achterhoekse Paardedagen!
Ben er eigenlijk ook niet vanuit gegaan dat ik 60% met Tonight zou rijden, maar uiteraard hoop je er wel een beetje op!
Uiteindelijk hebben we op maandag dan toch onze 1e punt in het Z gereden (208) en ik ben dus apetrots op Tonightje

Ik heb Tonight nu ruim een jaar, en samen hebben we ons nu inmiddels opgewerkt naar Z niveau!

Tijdens het inrijden, Tonight was lekker heet dus al die spanning moesten we even kwijt zien te raken!

En tadaa, Z bij de paarden, dus nadat het afgeschaft is bij de ponies, mogen we het hoedje er weer bij pakken!

Middendrafje

Middendrafje andere kant, hij kan meer dan dit

op naar de middengalop

Van hand veranderen middengalop, sprong of sprong?

Mooi doorgesprongen galop

Middendraf

Afwenden in draf

Uitgestrekte galop

Van hand veranderen in middengalop

Eenvoudige wissel, aanspringen in linkergalop
Laat een berichtje achter!
Commentaar/tips zijn welkom, maar ik hoef niet 10x hetzelfde commentaar, 1x is duidelijk

Wij trainen lekker door!
ik vind het in ieder geval een plaatje! Gefeliciteerd met je punten. en leuk dat je hoedje weer uit de kast mocht! hoop ik ook op, maar dat duurt nog wel even 
(en nee ik ben helemaal niet bevooroordeeld
!! ziet er goed uit 

. Wat gaat het goed zeg, 1 wp in het Z alweer! Veel succes met je komende wedstrijden, gaat vast lukken