Nou ja daar zullen we later wel achterkomen, maar voor nu zijn we missschien een heel eind opweg?!
Soria is een bijna 5 jarige fjorden merrie naar de hengst: Lunner Gråen.
Soria heeft zeer veel aanleg voor de dressuur sport. Deze winter heeft ze vrij weinig gedaan, nadat ze vorig jaar zomer lekker aan de bak is gegaan. Een winter rust voor zo`n jong ding doet best veel goeds.
Vorige week hebben we haar voor het eerst op wedstrijd gepresenteerd. Ze liep de week ervoor erg fijn en de buiging en stelling begint stukje bij beetje te komen. Zwaar zoals de meeste fjorden zijn is zij zeker niet, ze is heel fijn voorwaards te houden en ze nodigt fijn uit om een rustige hand en beenhouding aan te nemen.
De proef verliep lekker, voordat ze bij oefening twee de bak uitliep, nadat de steward de A niet in de ringopening had gezet. Helaas waren we dus gedisckalificeerd, maar van de jury mocht ik evengoed de proef afronden. Soer was erg gespannen, en de bloembakken en de jury in de trailer waren toch best wel eng
De jury leek best onder de indruk, we werden beloond met maarliefst een 8 voor een slange volte en veel 7ens. We hebben toch nog 61% weten te rijden, en dit betekend dus een dikke WP. (Vanaf 50% WP) Erg veelbelovend voor zo`n jong dier haar eerste wedstrijd.
In mijn profiel staat een toppic van Soria, waar ze begin dit jaar het werk weer oppakt, ik zie verschil, jullie?
Hier de foto`s:
http://i36.photobucket.com/albums/e48/Gabion/Soria%20Moria/Eerste%20wedstrijd%20Frya/133.jpg?t=1210836245 Moggel Roor zijn we wakker?!

1)

2)
3)
Wèè dit is zo`n kwijl foto
4)
Even wat meer doorvragen, en gelijk weer loslaten. In de ring:
5)
6)
Onze dikke 8 
7)
Dit paard heeft het gewoon 
8)
En dik tevreden, ondanks de laatste plaats 
9)
Braaf dier.Oh ja die kapstokken, ik heb een rugafwijking waardoor mijn benen nogal afsteken, zowel met rijden en lopen.
Commentaar is van harte welkom!
Liep die van mij maar zo
ziet er goed uit!

Op de voorhand vallen vind ik nog wel mee vallen (sommige foto's zijn een klein beetje scheef genomen waardoor het beeld denk ik ook een beetje vertekend
hihi.