Hij heeft weinig last van de hitte, gelukkig.Ik zal vertellen hoe de dag er aan toe ging, want het was niet echt zoals gepland. We gingen zoals altijd ruim optijd op weg naar wedstrijd, toen we voor de brug bij Waardenburg reden zagen we borden met 50. Jawel hoor, file! Gelukkig was dit vrij snel opgelost en konden we door rijden. Toen we er bijna waren gaf de Tom Tom aan dat we er al waren, we stonden op Vluchtoord, maar dit moest dus Vlucht oordweg zijn. Al met al waren we nog prima op tijd.
Met opzadelen was Maiko een beetje druk, dat maakte het opstappen best lastig. Met losrijden was hij ook wat druk en wilde erg graag, ik heb met losrijden dus ook best wat galopseries meegenomen, hiervan wordt hij vaak wat losser en ontspannen.
De eerste proef ging fijn, 1 travers ging niet zoals hij moest, Maiko sprong aan in galop en daarna ging hij verder in passage, hier kreeg ik een 5 voor met het commentaar: buiging (
) In de middendraf zat een taktfout maar verder was ik erg te spreken over de draftour, nauwelijks zweefdraf etc. De galop was nagenoeg als altijd, niet veel op aan te merken dus.De tweede proef was een stuk minder, deze had ik ook niet zo goed voorbereid, maar ik ben toch maar gestard, een best slordige proef dus. Maar ook in deze proef was het drafgedeelte al een stuk beter dan voorgaande wedstrijden!
De uitslag was 2x 59%. Dit viel me erg tegen, maar daar is niks aan te doen, volgende keer beter.
Aankomende donderdag t/m Zondag ben ik te vinden op het Youth Dressage Festival als deelnemer, ik heb er ontzettend veel zin in!
Ging iets fout, 2 foto's zijn al gelukt, nu de andere nog

[/img]Gelukt!

Mondje open.. zit het daar wel helemaal lekker in z'n mond?
Nogmaals bedankt voor de foto's
!