Gisteren is rhonda (ilzjuh) hier op bokt mee geweest om foto's te maken van wise en mij.
[ITP] Wiseguy ITP Prachtige foto's al zeg ik het zelf !
Door het mooie weer had ik alleen alweer 4 dagen niet gereden meneer had in de paddock gestaan, Aangezien het aldoor mooi weer blijft (gelukkig) ben ik er gister maar gewoon op gestapt en rustig weer wat opgepakt.
Wiseguy heeft sinds 2 weken erg last van pollenallergie, hierdoor rijden we dus met een netje voor zijn neus, ook heb ik dispensatie aangevraagd zodat ik hier ook mee mag starten.
al met al door deze toe standen echt super gereden gisteren!!, hier ben ik erg blij om.
Sinds wij verhuisd zijn van stal is meneer in positieve zin erg opgeknapt
en sinds 2 maanden nu ook steeds in de prijzen.Op het moment zijn we nu B+4
Wiseguy kwam in het begin ontzettend tegen de hand.. dit gaat er beetje bij beetje steeds meer uit.
Wise wordt in juli 5 en is nu sinds mei net een jaartje onder het zadel. wees daarom dus niet te streng voor ons
Oja, ik weet dat mijn teugels te lang zijn, heb zelf moeite om mijn lengte te behouden maar op dit moment geeft dit niet zo .. hoe lager wise loopt hoe minder hij last heeft van de pollen heb ik al opgemerkt, graag hier wat begrip voor!

Lekker aan het stappen tenen meer naar binnen draaien.

Rustig beginnend drafje

Ellebogen meer naast elkaar wel nu mijn hakken netjes uitgedrukt
daar werk ik zo hard aan haha
Close up van het netje waar hij nog steeds zo mee speelt
gelukkig blijft hij wel om zijn neusgaten zitten haha.
Hier even wat hoger gepakt (meneer loopt nog graag op de voorhand
alleen jammer genoeg maak ik me teugels dan weer niet korter

Stilstaan oefenen, dit is nog eeeeeeeeerg moeilijk haha

tenen naar binnen draaien

Poging tot wijken, is nog zeer weinig van te zien maar we gaan ECHT opzij

Pasje verruimen
Nou dat waren ze..
Zijn jullie lief voor ons we komen van ver
Baal ontzettend van de lange teugels maar op het moment is het niet even anders sorry
Groetjes dominique & wiseguy
Wat een práchtig paard!
Verder geef je zelf al commentaar!

'