Ik was net in een boekje van mijn moeder aan het kijken,en daar stond een intervieuw
met Loes van den heuvel & haar paard Libido. Ik las het en,ik was toch wat ontgoocheld in haar
'natuurlijk omgaan met paarden'.
de volgende zinnen vond ik tegenstrijdig;

het hele intervieuw met foto's
http://i29.photobucket.com/albums/c271/elout/002.jpg
ze zegt daar van : SOMS moet je je paard ook wel eens zonder bit en SLOF kunnen rijden,moet dit dan
een gewoonte zijn om met slof te rijden. Ook zegt ze dat ze natuurlijk omgaat met haa paard,op de foto zie ik toch een dikke stang in zijn mond hangen. Ze zegt dat ze een kick krijgt als ze haar paard kan onder controle houden ... En,als je paard een drammertje is ,los je dat toch niet op met een zwaarder bit ?
wat vinden jullie er nou van ?
groetjes
Echt heel natuurlijk die foto. Strak aangesnoerd hoofdstel met een flinke stang en dan dat borsttuig aangesnoerd, uiteraard een duur dressuur-boomzadel.. En die deken en reflectie-bandages slaan echt alles

.

'Je bent natuurlijk als je af en toe zonder bit of slof rijd'. Yeah right, ze heeft ook een erg leuk bit erin hangen als ik het zo zie. Nouja, zou dus voor de mensen die nooit met slof rijden (waaronder ik) betekenen dat ze al heel natural bezig zijn!