Ik heb Pecco nu bijna 1,5 jaar. De oom van mij vriend heeft Pecco gekocht toen ie nog maar net geboren was. Hij ging eigenlijk naar een andere fries kijken maar toen hij Pecco zag en hoorde dat ie eigenlijk naar de slacht zou gaan i.v.m. zijn witte voetje heeft ie em gelijk gekocht. Na een poosje kwam Pecco in de wei samen met nog 2 friezen. Toen heb ik hem voor het eerst gezien. We kwamen aanrijden langs de wei en ik zei meteen die word van mij!
In 1 oogopslag was ik verliefd en helemaal toen ik bij em ging kijken in de wei. Hij is heel aanhankelijk en heerlijk speels
Mijn vriend zei toen nog wat moet je nou met een eigen paard, je kan toc ook op een manege gaan rijden, het is veelste duur enz enz. Nog geen maand later stond meneer bij ons op stal
Hij was toen inmiddels 1,5. Lekker de kudde in en uitgroeien. Nou dat ie de kudde in mocht was een genot voor em haha Hij heeft zich flink kunnen uitleven!Na een tijd zijn we begonnen met longeren en uit eindelijk ook met zadel. Toen meneer 3 werd afgelopen zondag ben ik samen met nog iemand aan de beugels gaan hangen. Hier reageerde hij eigenlijk totaal niet op. Dus een krukje erbij gepakt en ben op zijn rug/zadel gaan liggen. Pecco keek me aan van wat wil je nou weer van me haha Toen zijn we gaan stappen terwijl ik op zen rug lag. Zen oortjes stonden mooi naar voren en ook zen mooie halsje kwam erop
haha Na 3 rondjes ben ik er helemaal op gaan zitten en ook dit liet meneer allemaal toe. Heb em overal geaaid toen ik erop zat en een beetje lopen wiebelen op het zadel en hij liep keurig door zonder een stap verkeerd te zetten. Na een paar rondjes waren we klaar en liep meneer weg met hoofd omhoog en van die oogjes die zeiden; zo nu hoor ik ook bij de grote paarden
hahaBen super trots op hem
Hier het resultaat;
Eerst lekker hangen:

Vervolgens liggend gaan stappen en lekker overal aan het friemelen:

Toen erop gaan klimmen:

Belonen:

En stappen maar:

Even poseren voor de camera:

Als laatste nog even lekker knuffelen

Commentaar zou leuk zijn!
Vind het wel speciaal, een Fries met een wit voetje
en ik zit zelf het beste in een dressuur zadel vandaar
) 
Dus wees op je hoeden, ze kunnen nog zoveel doen! Spreek uit ervaring jammer genoeg