Ik ben afgelopen zondag weer terug gekomen van een weekje vakantie, maandag lekker op buitenrit geweest en gisteren weer voor het eerst gedressuurd... Vandaag dus weer voor de 2e keer "echt" aan de slag!
Sharon is een aantal weken terug naar de osteopaat geweest, deze hield er nogal een bijzondere behandelwijze op na en vertelde mij vrolijk dat ik een aantal weken niet mocht rijden, alleen longeren en oefeningen doen... Daar werd ik natuurlijk niet vrolijk van, maar van het resultaat wel!
Sharon loopt lekker losjes door dr lijf en is licht in dr mond, gewoon echt fijn te rijden! Mijn houding is soms nogal belabberd... ik moet echt beter rechtop zitten en soms fungeren mn voeten bijna als kapstokjes! Verder lijkt het wel alsof ik de vogeltjesdans aan het doen ben (als je naar mn armen kijkt), kortom; hopeloos! Moet er echt weer beter op gaan letten! Mn teugels lijken wel waslijnen, dus als iemand nog zn was op wilt hangen, het is mogelijk als ik aan het rijden ben
, wordt het meteen droog gewapperd!Ok, hierbij de foto's... Helaas zijn alle foto's van de zijgangen wazig...
Rustig instappen

Rustig aan indraven, lekker aan een lang teugeltje

Ietsje meer oppakken

Poe poe, warm joh!

Netjes luisteren naar het baasje

Relaxed drafje (nog niet genoeg op de achterhand)

Klein voltetje in galop (doordat mn teugels te lang zijn lijkt het net alsof ik trek... helaas heb ik ook geen geld gevonden
)
Commentaar is welkom, graag wel bruikbaar en een beetje vriendelijk

Idd je ellebogen een beetje, maar zo enorm storend vind ik het allemaal niet.