meestal heb ik namelijk de camera in de handen.het was wel een beetje erg warm dus het ging niet helemaal ideaal.
even wat info: Girocco is een bijna 20jarige ruin van Consul en heeft voorheen (jaaaren geleden) M1 gelopen. ikzelf rijd geen wedstrijden behalve een onderlinge (a.s maandag
) hij heeft 2.5 jaar zo goed als stilgestaan en is nu sinds 2 maand weer lekker aan het werk.mijn houding is ook alles behalve perfect.... ik moet erg letten dat ik mijn handen goed voor mij uit draag, daar ben ik erg me bezig en dat is op sommige foto's (gelukkig) ook wel te zien. verder moet ik in de galop mijn binnenbeen niet te ver naar achteren plaatsen, en hetzelfde geld bij het wijken.
ook het eeuwenoude geldzoeken ben ik erg goed in
helaas weer niks gevonden....een jaar geleden hebben we wat trammelant gehad met bruikleen en toen zag hij er zo uit, even om te laten zien hoe hij veranderd is
http://i5.photobucket.com/albums/y155/g ... cco004.jpg
we moesten eerst even wachten voor we de bak in konden, meneer ging ondertussen maar even stan slapen in het zonnetje

stap

draf, beetje raar moment
wel een lekker nekje
(van paard niet ik
)
netjes, alleen hier moet ik dus mijn handen meer nar voren dragen.

hier zijn mijn handen al wat beter.

galopje, mijn binnenbeen

iets veruimen in galop, weer het binnenbeen, dat is echt het grootste probleem op het moment, ik wist niet dat het zo erg was tot ik de foto's zag. ook moet ik meer gaan zitten op m'n achterste

fijn galopje

nog een galopje, hier kan je goed zien dat ik meer moet zitten, moet nog even een beetje wennen dat meneer toch wel erg opgooit
(heb een tijdlang op pony's gereden)
een pasje wijken

en een paar poseerfoto's
lekker nekje

gekke bekken trekken kan hij ook

meneer zag wat en wou niet naar de camera kijken, hij is gelukkig niet groot zoals te zien is

"ik wil een snoepje"

ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, commentaar mag uiteraard, daar plaats ik de foto's voor
tips ook heeel graag 
daaag

waarvoor dienen die beugels?