Waarschijnlijk kenne jullie ons wel van andere topics.
Waar bij het 1ste topic een ramp was.
En het tweede een grote verbetering.
Ondertussen zijn we een halfjaar verder , en wil ik jullie dit laten zien.

1.Dit is een foto van topic 1.

2. Dit is een foto van topic 2
& hier komen de foto's van deze week

3. Eventjes de beugeltjes enzo goed doen (& nog te kort
)
4. en een drafje,

5. En nog maar een drafje met ernstig losse teugels

6.Een galopje, het blijft moeilijk voor Ulko om te galoperen

7.Soms wil ulko dan toch bokken

8.Als laatste galop mag ulko lekker racen zover hem dat lukt
Dan heb ik net de pony van een vriendin gereden, ik heb toestemming om ze op bokt te zetten.
Ik heb nu wel onderhand een gebroken neus, maar dat maakt de laatste foto wel duidelijk.
Ik heb alleen foto's van het springen, De pony staat te koop voor de geintreseerde.
Genoeg geklets, hier komen ze

9.De krantensprong
het is voor mij erg moeilijk om mee te gaan, Ik spring normaal een pony die ik echt tegen moet houde. En deze moet je echt heel veel nog zelf doen, en dat is nogal een switch

10.Zelfde comentaar, al gaat het hier iets beter

11. En dit is echt een erge foto, meer iets voor het bloopertopic het staat hier ongeveer 1.15. Hij heeft er niks aan overgehoude alleen ik, maar voor dat ik heel bokt over me heen krijg, Er was een profecionele ruiter bij die mij de toestemming gaf. En ik was niet gewoone even kijken wat hij kan

12. Even een foto van de pony waar ik normaal op spring om te laten zien dat het hier wel allemaal gaat
Als je hier bent laat een berichtje achter, ik kan tegen kritiek maar niet tegen onodig comentaar
mijn eigen werkpunten zijn:
* hakken omlaag, tenen naar binnen
* meegeven gaat normaal prima alleen met deze pony moet ik er aan werken
* Met de fries iets meer contact aan houden (oja even erbij, de reden dat ik hem niet aan de teugel rij is dat hij heel snel te diep loopt,en dan krijg ik hem niet meer echt omhoog)
Brand maar los