Eerst op Onamora dit is een Giorgio X sit this one out. Vorig jaar december 2006 is ze verkocht naar haar nieuwe eigenaren deze zijn nu 1 week op vakantie en kreeg ik deze topper weer een weekje terug.
Ik had haar in het Z1 dressuur en M springen. Op dit moment is ze al 1,5 jaar ruim uit de sport en dus niet meer op goede conditie en wordt niets meer van haar gevraagt. Vanaf afgelopen woensdag heb ik haar weer in training en moet zeggen dat ze het lekker oppakt.
Ik wil niet te veel van haar vragen ze is er voor vakantie en niet om te corrigeren ik heb de pony ookv oor mijn lol en zit dus ook niet super op mijn houding te letten ik vind het nu belangrijker om plezier aan haar te beleven!!
Kijk en geniet van deze super gave pony!
ik weet dat ik iets of wat voorover zit maar had beetje last van mijn rug dit werd later gelukkig beter
1)

2)

3)

4)

5)

6)

En lekker uitdraven, zoals je ziet was mijn sporenbandje losgeraakt. Had er een plakbandje op zitten die is eraf.
7)

8)

En dan moeten we nog afstappen: tja deze pony is nu eenmaal braaf en ik weet wat ik er wel en niet mee kan
Tja let niet op mijn hoofd
9)

10)

11)

Toen nog even lekker los in de bak gelaten.
12)

13)

14)

15)

Bedankt voor het kijken, tips zijn natuurlijk altijd welkom maar houd er rekening mee dat ik deze pony ook 1,5 jaar niet meer heb gereden en de pony niet meer in training staat.

haha..
Ziet er goed uit

Moortje is erg leuk.