in de tussentijd is Faram er wéér een tijdje tussenuit geweest, deze keer niet door zadelproblemen, maar omdat hij flink wat tijd nodig had om te herstellen na zijn jaarlijkse osteopaat-controle.
al met al gaat hij lekker vooruit, we zijn nog actief met voorwaarts rijden, hoewel hij deze dag dus niet zo vlot was, hihi!
nou ja, genoeg gekwaakt, hier de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11. en als je paard dan geen zin heeft om in de bak te werken, schudden we toch even lekker de spieren los in een heerlijk VOORWAARTSE galop!

12.

mijn eigen commentaar:
- onderbenen, wat die af en toe doen, geen idee. ik heb ze vaak te ver naar achteren en met de kuiten naar binnen gedraaid liggen, terwijl ik hem dan niet eens 'aanspoor' oid...
- TENEN!!!! net als in het vorige topic, leer ik het dan nooit?!?!
- niet voorover zitten als hij minder vlot voorwaarts gaat dan ik wil (wat vandaag dus veel voorkwam)
- voor me kijken
we zijn dus echt bezig met Faram ontspannen en vlot voorwaarts te laten lopen, op eigen benen. hij wordt al steeds sterker maar heeft op voltes in zijn 'nieuwe gangen' de balans nog niet helemaal voor elkaar, hoewel ook dat steeds beter wordt. met dingen als 'aan de teugel' rijden etc. zijn we nog helemaal niet bezig, ik wil 'm eerst lekker los door het lijf hebben, hoewel hij op betere dagen de teugel al wel lekker begint op te zoeken.
nogmaals, dit was niet bepaald zijn beste dag, meestal is hij veel vlotter, WHAHA! ach ja, je kunt niet altijd alles hebben zullen we maar zeggen, hihi!
Groetjes!

ook door de foto's. Dus het heeft zeker waarde. blijven trainen, en dan komt het wel goed