Een spannend dagje dus

Het losrijden ging erg braaf. Bij de ring was het echter wel even heeeel spannend. Woods zag schapen met een schaapshond, koeien en een keffend hondje. En dan moest er ook nog een proef gereden worden.. Ondanks wat geslinger en enge hekjes in de hoek van de schapen, zaten er ook wel mooie stukken tussen. 180 punten dus een winstpuntje erbij

Op naar de foto's:

Losrijden

Binnenkomen via A-K-E....
Een hekjesmonster

Halsstrekken op de volte

Galopje

En dat was bordje 1

Na de proef even naar de trailer gegaan want er zat veel tijd tussen beide proeven.

Tweede keer losrijden maar iets fanatieker want ze had praatjes genoeg. Ging wel fijn

Dat was blijkbaar erg grappig want ook in de tweede proef zaten er goede sprongen tussen. Eigenlijk kan ik niet meer om de "Ik wil springen, ik wil springen" hint heen

De tweede proef ging minder. Hij kende niet heel veel ontspanning of een beschaafd tempo. Ook ben ik 3x achter of over een bordje gegaan

-1 "Uit de baan" stond dan ook 2x op mijn coupon

Nieuwe ronde nieuwe grapjes aldus Woods!

Mams in actie en sprong nr. 2

Aan het einde van de diagonaal eindelijk een beetje rust

En dat was 3

De grote praatjesmaker.
En Woods... Die is trots op zichzelf

Uiteindelijk 174 punten min de omweggetjes. Met als commentaar "Meer ontspanning" en "paard moet gehoorzamer".
Waren ook exact de punten die ik miste in de proeven. We werken eraan en inmiddels zijn er weer wat kilometers gemaakt