Hij was het er alleen niet zo mee eens. Twee keer werken op een dag
en was niet helemaal los. Maar ik wil ze jullie toch niet onthouden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en was niet helemaal los. 

! Ziet er heel fijn uit! Leuk schimmeltje ook! En een fijn achterbeen!
!! Sansje schreef:Heej leonie... ziet er weer netjes uit hoor. Ondanks dat ie dan niet helemaal los was. Lijkt altijd zo lekker ontspannen en gemakkelijk op de foto's die ik van jou zie.
Bolzak23 schreef:Met de rechterschouder laten zakken zou ik ertegenover de linkerschouder en linkerheup iéts naar voren proberen te brengen zodatze mooi naast elkaar komen, ik heb het idee dat die rechtsom niet helemaal meekomen.
Ziet er verder super uit hoor, lekker zo'n paard dat twee keer voor je wil werken
Leonie_M schreef:Sansje schreef:Heej leonie... ziet er weer netjes uit hoor. Ondanks dat ie dan niet helemaal los was. Lijkt altijd zo lekker ontspannen en gemakkelijk op de foto's die ik van jou zie.
Haha zo gemakkelijk gaat het vaak ook niet hoor. Lig regelmatig met hem in de clinch
die heb je dan goed onder de knie... t moet er makkelijk uitzien, ook als het niet makkelijk is.
Sansje schreef:Haha zo gemakkelijk gaat het vaak ook niet hoor. Lig regelmatig met hem in de clinch
die heb je dan goed onder de knie... t moet er makkelijk uitzien, ook als het niet makkelijk is.
[/quote]
Hij blijft echt super gaaf