Mijn lieve super moortje is 1 weekje op vakantie....
Zijn nieuwe baasjes zijn 1 weekje naar Italie! En vroegen of ze Onamora mochten brengen Natuuuurlijk mag dat!!
Zo afgelopen woensdag is moor gekomen. Gister is vriendje lief mee geweest en heeft wat fotos gemaakt.
De pony heeft al erg lang niet meer gesprongen af en toe een keertje als ik daar was. Die pony is gek op springen en wordt super blij als ze dat weer mag.
Onamora is een E pony van Giorgio X Sit This One Out. Ik was Z1 dressuur en M springen met haar.
Ik weet dat mijn houding niet op en top goed is maar ach moet ik daar nu op gaan letten? Als ik deze super pony weer is een weekje voor me heb?[b/][b] het lijkt net of ik mijn handen vastzet maar dit doe ik niet! Ik reed hem lekker laag een ontspannen los, ik wil niet te veel van de pony vragen doordat ze niet meer in de sport loopt en dus niet meer op conditie is!
Verder gaan we zondag een heeerlijke buitenrit maken dit heeft ze ook al 1,5 jaar bijna niet meer gedaan...
Kijk en geniet:
1)

2)

3)

En toen had ik 1 kruisje genomen die oortjes meteen naar voren en hij werd lekker heet :d (had er eerst een zweepje bij gepakt omdat toen ze van mij was en ik dus M sprong soms even moest helpen.
4)

5)

We worden even lekker heeet!
6)

7)

8)

Toen zat hij iets te dicht dus gaf ik extra veel mee
9)

En toen nog even lekker in de paddock gehad....komt zo ITP topic!
10)

Nou bedankt voro het kijken!
Tot donderdag heb ik deze lieve schat nog!
Linkt naar ITP : http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=934889

: