Daar zijn we weer

Vandaag ben ik lekker in het voorjaarszonnetje gaan rijden en aangezien degene voor mij in de bak had gesprongen, ben ik dat ook gaan doen op aandringen van andere mensen

Ik ben een tijd heel bang geweest om te springen op paarden die hard gaan tijdens het springen, door een niet zo'n leuke ervaring.
Turiba gaat tijdens het springen ook graag hard, omdat ze het echt te leuk vind

Gelukkig kreeg ik haar vrij snel terug en vond ik het niet zo eng!
De hindernis was 75 cm, 85 was voor mij nog wat te hoog (voor Tuub zeker niet
)Verder moet er aan de dressuur en mijn houding enz. nog hard gewerkt worden. We hopen dat hier goed verandering in komt met onze nieuwe instructrice!
Nu maar de foto's hé! (Let maar niet teveel op mn gezicht
)1. Eerst even losstappen

2. En een drafje

3. Op de volte. Naar beneden rijden is voor ons nog heel moeilijk, omdat ik (en ook mijn zus) erg moeite heb met het ontspannen na het vragen.

4. Wat mijn handen hier doen weet ik ook niet?

5. Galop. Zoals te zien is hangen mijn teugels veel te los, normaal is dit niet zo erg als hier, maar ik heb ineens wel erg veel moeite gekregen met contact houden. Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik werk eraan!

6. Nog een galop, weer die teugels he..

7. Even stappen en wat stelling vragen

8. Met springen begonnen we met een kruis. Omdat mijn zus nog niet helemaal door had wanneer ze moest klikken heb ik daar geen foto's van
Wel van de stijl!
9. Beetje rare houding, of is dit normaal op dit moment?

10. En de laatste voor vandaag!

Hebben jullie nog tips?
Of verder commentaar?
Manon bedankt voor de foto's!
Alleen je houding is idd niet geweldig. Als jij iets vertrouwder word met de pony gaat dat meestal ook beter
Je ziet helaas wel dat Tuub al wat gaat hangen aan de elastiek... Ben benieuwd wat je nieuwe instructrice ervan gaat zeggen