aliesjeh schreef:ziet er goed uit! wat betreft het dekje: aan de voorkant zit nog best veel ruimte, als je het dekje iets naar achtter schuift ziet het er denk ik al wat beter uit. is dat trouwens bij alle anky dekjes zo? dat ze allen voor dressuurzadels mooi liggen?
ik vind dat er net te weinig plaats is voorraan, het ziet eruit als heel zijn schoft door het dekje 'platgedrukt' wordt en dat beperkt de schouder. Ik zou het dus meer naar achter leggen, maar je moet natuurlijk zien in hoeverre dat mogelijk is met dat zadel. Je moet altijd zien dat je de schouder niet klemt, dan kan hij niet deftig verruimen en duw je hem ook naar beneden terwijl het de bedoeling is dat zijn achterhand onder komt en zijn voorhand naar boven. Door de schouder te beklemmen kan de voorhand zowiezo niet naar boven :-s
Voor de rest ziet het er goed uit, zoals gewoonlijk he!
Probeer hem in galop wel iets meer aan je binnenbeen te houden want hij valt precies wel naar binnen, je binnenhand lijkt ook iets te streng, ge moet maar eens naar beide galopfoto's zien, daar ziede da zo bij allebei net een fractie meer naar achter is dan je buitenhand, daardoor ook dat hij naar binnenvalt, dus net iets meer binnenbeen, buitenhand er goed bij een lucht geven langsbinnen, let er ook op dat je binnenhand ook niet te veel naar beneden gaat (ik denk niet dat dat is).
je hielen gaan er wel zienderogen op vooruit, ik vind hem ook veel actiever lopen dan in je vorige topic dus dat is wel heel erg goed!