Mijn super alles kunnende shetlander!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

natural_

Mijn super alles kunnende shetlander!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:14

Ik heb sinds vorig jaar mijn Shetlander Melrose v.d. Zandhoeve verkocht! Natuurlijk was ik net als de meeste veelste groot voor mijn Shet..

Toch wil ik haar graag nog 1x hierop zetten met de naar mijn idee aller botste foto ever! Lachen

Meet Mel;
Afbeelding

Afbeelding
Hoezo een Shet kan niet goed springen?

Ik heb geen zin in reactie over mijn lengte, ik weet dat ik veelste groot was.. Dit is ook alweer meer dan een jaar geleden! Lachen
Laatst bijgewerkt door natural_ op 27-04-08 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Aniek93

Re: Mijn super alles kunnende shetlander!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:17

ik kan de foto's bijna niet zien, ze zijn nogal klein

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:17

De foto's zijn door het kleine formaat nogal moeilijk te beoordelen, sowieso is over 1 rijfoto niet zoveel te zeggen. Knipoog

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:24

ze zijn nu groot! helaas heb ik niet meer goede rijfoto's, maar heb zelf respect voor deze foto Knipoog

Nicky__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:26

wow das hoog Tong uitsteken

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:27

Ondanks dat je geen gezeur wilt over je lengte, vind ik je wel te groot. Ik zal er verder niet over door zeuren: dat laat ik aan de rest over. Vork Ik heb wel respect voor die pony dat hij evenwicht kan behouden met zo'n joekel op zijn rug maar dat zou niet nodig moeten zijn; ik vind het erg zonde dat jij niet zuinig bent op dit paard, op latere leeftijd kan hij rugklachten krijgen met alle gevolgen en dierenartsrekeningen van dien. Knipoog

Edit: ik zie nu dat je hem/haar verkocht hebt, ik dacht dat er gekocht stond. Dan is deze reactie verder niet echt meer van toepassing, maar toendertijd had je er imo in ieder geval niet op moeten rijden. Verstandig dat je besloten hebt om hem te verkopen, hoewel je er natuurlijk ook nog andere dingen mee had kunnen doen maar als je liever rijdt dan begrijp ik die keus wel. Ja
Laatst bijgewerkt door Redrumfox op 27-04-08 13:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:29

mooie pony.
wel knap dat je je balans kan houden boven een sprong, op zo'n kleine pony.
goed dat je inzag dat je er niet meer op past, maar mis je hem nu niet?
je had ook kunnen gaan mennen ofzo he.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:31

Ik heb heel erg veel spijt dat ik haar verkocht heb.. Als de eigenaar haar kwijt wil neem ik haar over en ga ik idd mennen en keuringen lopen, misschien ook fokken! Een pony met een leeuwenhart zei de DA altijd tegen me Lachen

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:32

Het zadel ligt op de 1e foto veel te veel naar voren, ligt echt op zn schouderblad. niet goed

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:00

En zoals ik al zei, ik zit niet te wachten op commentaar aangezien ten eerste de meningen verdeelt zijn en ik geen zin heb in eindeloze discussies en ten tweede weet ik het zelf ook! Dus de mensen die zo nodig iets erover te zeggen hebben openen maar een of ander roddeltopic over het feit dat het belachelijk is om op een Shetlander een meter te springen terwijl je te groot bent o.i.d. maar val mij er verder niet mee lastig! alvast bedankt Knipoog

En nog thnx voor de wel leuke reactie's Lachen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:06

Mel_noah. Mag ik vragen waarom je een topic geopend heb, als je er geen commentaar op wil ontvangen?

Misschen even lezen wat de bedoeling is van het plaatsen van een topic op horses at work. Als je geen commentaar wilt, kun je misschien beter gewoon de foto's in je profiel zetten als je die wilt showen. Knipoog Krijg je er waarschijnlijk ook geen tot weinig negatief commentaar op.

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:22

Er mag best gezegd worden dat ik idd te groot ben! Maar niet alleen maar, aangezien ik zelf al zeg dat ik dat zelf ook vind Lachen

_Quieto_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:23

Bienotje schreef:
Mel_noah. Mag ik vragen waarom je een topic geopend heb, als je er geen commentaar op wil ontvangen?

Misschen even lezen wat de bedoeling is van het plaatsen van een topic op horses at work. Als je geen commentaar wilt, kun je misschien beter gewoon de foto's in je profiel zetten als je die wilt showen. Knipoog Krijg je er waarschijnlijk ook geen tot weinig negatief commentaar op.

Volgens mij wil ze best commentaar op de foto's, alleen niet wat betreft haar lengte Lachen

Erg leuk beestje trouwens! Hij kan zeker goed springen Ja weet je nog hoe hoog die sprong was? Jammer voor je dat je hem verkocht hebt...

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 14:48

_Quieto_ : Dank je, dit is precies wat ik bedoelde.. Ik denk dat deze sprong 70 a 80 cm hoog was! Ik heb 1 meter met haar gesprongen.. Bedankt Haha!

_Quieto_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 15:26

mel_noah schreef:
_Quieto_ : Dank je, dit is precies wat ik bedoelde.. Ik denk dat deze sprong 70 a 80 cm hoog was! Ik heb 1 meter met haar gesprongen.. Bedankt Haha!

Oh het is een zij! Bloos! En ik die pony maar een hij noemen Tong uitsteken Maar goed, erg knap van haar Knipoog Nu maar hopen dat de nieuwe eigenaar haar weer aan jou terug wil verkopen Knipoog

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 18:27

Helaas is dit niet het geval, nog voor geen goud wil ze haar kwijt.. Wel een goed teken, maar stel ze gaat weg neem ik haar weer terug en dat is geen probleem Knipoog

_Quieto_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 19:59

Dan heeft ze het vast goed daar, dat is altijd mooi natuurlijk Lachen Ook het feit dat mocht ze daar wegmoeten jij haar weer terug krijgt Lachen

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 07:45

Idd Haha!

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 07:48

super dat je pony zo'n goed nieuw huis heeft gekregen dan!
rijden er nu kindjes op?
ik begrijp heel goed dat je haar het liefst terug zou willen,
sommige pony's zijn onvervangbaar.

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:47

Nou iig knap, ik vind springen erg eng.

Tja dat is bokt, ik probeer goed na te denken voor ik wat schrijf en fotoos plaats ik bijna niet meer.
1 x zo onzettend afgeslacht op bokt om helemaal niks dat het niet meer leuk is.
Ik wens je dus veel sterkte met alle reacties.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:50

Leuke foto Haha!
Idd ietsje te groot, maar je zit wel ontzettend netjes in balans boven de sprong en dat voor zo'n ukkie! Haha!
Daardoor kan hij ook gewoon heel netjes die sprong maken.
Leuk die bandages ook!

illousion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 08:55

echt leuk zo'n shet:D ik heb dr ook zo eentje maar ik ben altijd bang als ik hoger ga dat tie door ze voorbenen zakt. maar hij kan echt goed springen:D

natural_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-08 11:44

dank jullie! er rijden nu idd 2 kleine meisjes op..
ik heb aardig wat schijt aan de rest, want ik sprong niet elke dag ofzo.. ik ben nooit slecht geweest voor mijn pony naar mijn idee! en heb het springen heel langzaam opgebouwd.. Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:52

Tjeetje... Je bent maar 5 cm kleiner dan ik... dus zo zou het er uitzien als ik op mn shet zou rijden Haha! Het ziet er echt heel maf uit, moest er wel om lachen Haha! Maar wat kon ze springen zeg! Knap hoor, ook dat je er nog zo netjes overheen komt Ja

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 11:53

Hoi Cally,
Ik vind je foto's hartstikke leuk,ik kan me voorstellen dat als je de kans krijgt,je dat zwarte pareltje meteen terugkoopt.Er zijn inderdaad nog genoeg leuke dingen te doen met je pony,mennen is al genoemd en/of vrijheidsdressuur/lange lijnen,genoeg te werken.Wat ik overigens niet snap is ondanks dat je duidelijk aangeeft jezelf te groot te vinden voor de pony en daarover ook niet het halve topic gevuld hoeft te hebben,er toch mensen zijn die daar weer over beginnen te zeuren(jaja,bokt)Als je nu dag in dag uit zo op je pony reed,kan ik me er iets bij voorstellen,maar een enkel keertje,daar lijdt zo'n pony echt niets van.Daarintegen ben je wel vrij lang,maar volgens mij zo licht als een veertje(oeps Bloos kijkt ook even naar eigen figuur),dat zal je pony voor een enkele keer echt wel kunnen dragen,zonder meteen een gipscorset te moeten hebben.Ik hoop voor je dat je je pony nog eens terug kunt halen,groetjes Linda