Atlantic liep niet slecht, maar ook niet op zijn best. Het was erg warm, zoals de meeste wel weten, en hij had het er wel lastig mee. Ook had iemand vlak voor het rijden zijn oortjes vanbinnen geschoren, wat mij nog nooit was gelukt, waardoor ie nu wel stukje mooier is.
Ga hier niet teveel zeveren, ik ga maar over naar de foto's.
Oja, nog een enorme dankjewel aan Helliepel en pizza hier op Bokt voor de mooie foto's!
Commentaar mag zeker, maar liefst commentaar waar ik wat aan heb... Dit was een van de laatste keren dat ik reed, ik vertrek naar Los Angeles voor een weekje en dan neemt Helliepel, mijn buurmeisje het over.
De commentaar laat ik grotendeels aan jullie. Waar ik nu voornamelijk aan werk is mijn eigen houding, die ik wel verbeterd vind, en Atlantic zijn gangen, dat hij niet teveel loopt te sloffen, hij actief genoeg is enzo... En hier mag ik ook niet over klagen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7. Tussendoor eens belonen.

8.

9. Fanfoto met Hellie, toch wel Ticcies grootste fan, denk ik...

10. Net na "poging tot" wijken, Atlantic deed al hele tijd koppig over de poort die hij moest passeren. Hier kwam die dus weer in zicht...

De volgende 2 foto's zijn wat wazig, maar ik vond ze toch de moeite om eens te tonen.
11.

12.

En nog een filmpje van enkele weken geleden toen we in ons "dipje" zaten. Rijden zonder dit ertussen was uitgesloten.

Dat was het dan.
En nogmaals, commentaar zeker welkom, wil veel doen om "ons" te verbeteren, maar hou het aub vriendelijk... Daar heeft iedereen het meest aan.
Groetjes...
ben je ook blijven zitten?
) heb je daar onder je kont!!
Atlantic is een beetje aan de dikke kant
dat ben ik al 
Netjes dat je bent blijven zitten
Ziet er verder lekker ontspannen uit vind ik, je hebt hem leuk aan het lopen.
ik ben atlantics grootste fan