Atlantic (Haf) @ work na veel gebok

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ticcie

Atlantic (Haf) @ work na veel gebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 12:40

Het is even geleden dat ik een topic heb geopend. De durf was er niet want Atlantic had er even geen zin meer in en ik in principe ook niet door zijn gedrag. Ondertussen zijn we daar volledig over en hebben we het gisteren gedurfd, we hebben ons nog eens laten fotograferen.
Atlantic liep niet slecht, maar ook niet op zijn best. Het was erg warm, zoals de meeste wel weten, en hij had het er wel lastig mee. Ook had iemand vlak voor het rijden zijn oortjes vanbinnen geschoren, wat mij nog nooit was gelukt, waardoor ie nu wel stukje mooier is.
Ga hier niet teveel zeveren, ik ga maar over naar de foto's.

Oja, nog een enorme dankjewel aan Helliepel en pizza hier op Bokt voor de mooie foto's!

Commentaar mag zeker, maar liefst commentaar waar ik wat aan heb... Dit was een van de laatste keren dat ik reed, ik vertrek naar Los Angeles voor een weekje en dan neemt Helliepel, mijn buurmeisje het over.
De commentaar laat ik grotendeels aan jullie. Waar ik nu voornamelijk aan werk is mijn eigen houding, die ik wel verbeterd vind, en Atlantic zijn gangen, dat hij niet teveel loopt te sloffen, hij actief genoeg is enzo... En hier mag ik ook niet over klagen.

1.
Afbeelding
2.
Afbeelding
3.
Afbeelding
4.
Afbeelding
5.
Afbeelding
6.
Afbeelding
7. Tussendoor eens belonen.
Afbeelding
8.
Afbeelding
9. Fanfoto met Hellie, toch wel Ticcies grootste fan, denk ik...
Afbeelding
10. Net na "poging tot" wijken, Atlantic deed al hele tijd koppig over de poort die hij moest passeren. Hier kwam die dus weer in zicht...
Afbeelding

De volgende 2 foto's zijn wat wazig, maar ik vond ze toch de moeite om eens te tonen.
11.
Afbeelding
12.
Afbeelding

En nog een filmpje van enkele weken geleden toen we in ons "dipje" zaten. Rijden zonder dit ertussen was uitgesloten. Clown
Afbeelding

Dat was het dan.
En nogmaals, commentaar zeker welkom, wil veel doen om "ons" te verbeteren, maar hou het aub vriendelijk... Daar heeft iedereen het meest aan.

Groetjes...
Laatst bijgewerkt door Ticcie op 27-04-08 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt

K_im

Re: Atlantic (Haf) @ work na veel gebok

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:49

Om te beginnen vind ik dat je erg netjes blijft zitten op dat filmpje tijdens die bokken Lachen ben je ook blijven zitten?

Het rijden ziet er erg netjes uit, let wel een beetje op je handen Knipoog

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 12:50

K_im schreef:
Om te beginnen vind ik dat je erg netjes blijft zitten op dat filmpje tijdens die bokken Lachen ben je ook blijven zitten?

Het rijden ziet er erg netjes uit, let wel een beetje op je handen Knipoog

Ik zal op men handen letten. Ik probeer het wel, maar 't is niet simpel op alles te letten, maar dat is inderdaad nog een werkpunt, dank je wel.
Ik ben blijven zitten ja, lijkt misschien ongeloofwaardig, maar ben wel degelijk blijven zitten! Maak het ondertussen al 5 jaar mee.
Na dat bokken (ongeveer de hele zijde nog) liep ie gewoon terug door alsof er niets aan de hand was en deed ik dus net hetzelfde. Knipoog

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:56

Wow, wat een boksessie. Was er een reden toe? Zat er iets niet juist ofzo?
Verder is ie wel mooi!

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:56

Ik vind het er wel netjes uitzien, zeker nadat je in zo'n dip gezeten hebt.
Ik vind dat je op het filmpje zeker heel netjes bleef zitten.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 12:59

Zo, knap dat je blijft zitten Clown Ik was allang gaan zandhappen.

Je pony moet z'n achterbeen er idd meer onder krijgen, maar dat gaf je zelf ook als verbeterpunt dus ik neem aan dat je daar aan werkt Knipoog . Ik vind je haf trouwens wel een tonnetje hoor Tong uitsteken
Hij loopt verder netjes, heb er niet veel op aan te merken.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:00

Wat een heerlijke haflinger (inclusief streken Haha! ) heb je daar onder je kont!!

Jullie zijn lekker op weg. Over het algemeen heb je een nette houding. Je leunt af en toe iets te ver naar achteren of zakt een beetje in.
Je paardje loopt ook fijn, al mag hij voor het totaalplaatje soms net even wat meer door zijn lijf lopen.

Ik vind jullie een vrolijke combinatie om te zien, veel succes samen Knipoog

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:00

Celia schreef:
Wow, wat een boksessie. Was er een reden toe? Zat er iets niet juist ofzo?
Verder is ie wel mooi!

Er was niet echt een reden toe.. Ik oefende zijn middendraf en had het al enkele keren gedaan en toen we de camera erbij haalden om het vast te leggen gaf ik hem vanvoor wat meer ruimte en begon hij eraan! Haha!
En dank je wel.

Tarn schreef:
Ik vind het er wel netjes uitzien, zeker nadat je in zo'n dip gezeten hebt.
Ik vind dat je op het filmpje zeker heel netjes bleef zitten.

Dank je wel. Ik probeer "ons" niet te forceren nu, gewoon de ontspanning er proberen inkrijgen.
En ja, na 5 jaar dat meemaken is het moeilijk me er nog uit te krijgen. Clown

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:01

wat mij nu het meeste opvalt (behalve dat wat al gezegt is) is dat je je armen nogal van je lichaam afhoud... je ellebogen zeg maar dus iets meer tegen je lichaam aan Knipoog verder valt mij zo op het eerste gezicht niet echt iets op

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:04

Aranel schreef:
Zo, knap dat je blijft zitten Clown Ik was allang gaan zandhappen.

Je pony moet z'n achterbeen er idd meer onder krijgen, maar dat gaf je zelf ook als verbeterpunt dus ik neem aan dat je daar aan werkt Knipoog . Ik vind je haf trouwens wel een tonnetje hoor Tong uitsteken
Hij loopt verder netjes, heb er niet veel op aan te merken.

Daar probeer ik aan te werken ja.
Hij is sinds kort verhuisd en staat terug op stro, hij is dus wat aangekomen, maar hij komt van veel verder. Hetgeen er nu teveel aanhangt zal er wel snel terug afgaan. Genoeg rijden hé.

Suzanne_18 schreef:
Wat een heerlijke haflinger (inclusief streken Haha! ) heb je daar onder je kont!!

Jullie zijn lekker op weg. Over het algemeen heb je een nette houding. Je leunt af en toe iets te ver naar achteren of zakt een beetje in.
Je paardje loopt ook fijn, al mag hij voor het totaalplaatje soms net even wat meer door zijn lijf lopen.

Ik vind jullie een vrolijke combinatie om te zien, veel succes samen Knipoog

Dank je wel. Werk nu vooral aan de ontspanning, wil voornamelijk dat hij op zijn gemak loopt en ik op men gemak zit. Ik hoop dat we er dan zo samen komen zonder elkaar tegen te steken. Ik zal proberen letten op het achteroverleunen enzo. Bedankt voor de tips!

@ Maartje1990: Ik zal eens op mijn armen (proberen) letten, bedankt.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:06

Hellie Atlantics grootste fan??? Echt niet! Dat ben ik! Bloos Atlantic is een beetje aan de dikke kant Tong uitsteken maar nog steeds een geweldige haf! Hij kan nog steeds bokken zie ik Haha!

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:10

Ik vind het er goed en prettig uitzien Lachen Alleen mag je haf wel ietsje afvallen vind ik Knipoog

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:12

haha, die van mij gaf overlaatst ook zo'n boksessie weg uit het niets, lag er alleen wel naast met een serieus blauw been en whiplash als gevolg. Haha!

Je zit er netjes op, alleen lijkt het op foto 4 alsof het zadel ietsje naar achter mag?

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:13

Atlantic moet inderdaad weer afvallen, maar ik zei het al: ie is verhuisd en staat terug op stro na lang op vlas te hebben gestaan. Hij is dus aangekomen en ook, door het feit dat het even niet goed ging, reed ik ook een stuk minder en ook wegens mijn blessure die terug begon door hem. Heeft de vorige 3 weken niet veel gereden, maar nu ga ik er weer volledig voor en tegen (het einde van) de zomer staat ie weer heel erg sexy! Of dat ga ik toch proberen...

Wel bedankt!

@ Bluem: Ja, ik heb ook lang naar die foto zitten kijken, had ook die indruk... Ga de volgende keer eens beter kijken naar hoe ik men zadel leg... Zou kunnen dat het verschoven is toen we zijn oren schoren, het was namelijk de eerste keer en heb alle hoeken van de stal gezien, letterlijk... Bloos

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:14

Ticcie schreef:
Atlantic moet inderdaad weer afvallen, maar ik zei het al: ie is verhuisd en staat terug op stro na lang op vlas te hebben gestaan. Hij is dus aangekomen en ook, door het feit dat het even niet goed ging, reed ik ook een stuk minder en ook wegens mijn blessure die terug begon door hem. Heeft de vorige 3 weken niet veel gereden, maar nu ga ik er weer volledig voor en tegen (het einde van) de zomer staat ie weer heel erg sexy! Of dat ga ik toch proberen...

Wel bedankt!

@ Bluem: Ja, ik heb ook lang naar die foto zitten kijken, had ook die indruk... Ga de volgende keer eens beter kijken naar hoe ik men zadel leg... Zou kunnen dat het verschoven is toen we zijn oren schoren, het was namelijk de eerste keer en heb alle hoeken van de stal gezien, letterlijk... Bloos

Hij is ook niet verschrikkelijk dik hoor, alleen even een oplet gevalletje Knipoog Ik vind hem echt onwijs leuke uitstraling hebben.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:16

Tips trouwens voor de oren? Aan die van Arno mag ik nog niet met de schaar komen..

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:25

Zooo dat is er 1 met pit! Lekker hoor haha! Ik vind het er wel fijn uitzien, de rest is allemaal al gezegd!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:31

Echt niet Babs Bloos! dat ben ik al ROFL
Ticcie ziet er super uit Xeen Lovers Netjes dat je bent blijven zitten Lachen

Ticcie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-08 13:32

Krips schreef:
Ticcie schreef:

Wel bedankt!

Hij is ook niet verschrikkelijk dik hoor, alleen even een oplet gevalletje Knipoog Ik vind hem echt onwijs leuke uitstraling hebben.

Dank je wel.
Vind hem zelf niet overdik, maar inderdaad, moet erop letten. 't Is al goed als ik het zelf zie hé. Knipoog
Ik ga het zeker in de gaten houden en ga er zeker op letten.
Hij zal nooit "mager" zijn, maar we doen ons best!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:54

Heel knap dat je blijft zitten met dat gebok! Ik had er naast gelegen. *LOL* Ziet er verder lekker ontspannen uit vind ik, je hebt hem leuk aan het lopen. Lachen

_Quieto_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:39

Wat een prachtige haflinger! Ik vind je er over het algemeen netjes erop zitten, je mag alleen wat meer op je handen letten Lachen

Wat betreft die boksessie, het eerste dat ik mij af vroeg was of je er ook op was blijven zitten. Daarna las ik dat iemand anders het ook al vroeg en jij antwoordde van wel. Knap hoor, het zag er erg pittig uit Lachen

Amandie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:12

Emma en babs ik ben atlantics grootste fan Lovers
Jij blijft mooi zitten, en dat je op je handjes moet letten klopt wel.
Maar ik weet zeker dat jullie ver kunnen komen!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:41

Jemig die boksessie! Bloos! Ik was er al lang afgelanceert!

Je rijd hem netjes! Heb eigenlijk verder geen commentaar.
Vind het ook een onwijs stoere Haf! Haha! Ja

_Lunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:05

Stoere had !
En wat een boksessie ,
Knap dat je bent blijven zitten ,
Ik ken het gevoel helemaal ,
De mijne had er overlaatst ook last van !

unica

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 17:44

mijn complimenten je hebt je haf heel erg netjes aan het lopen1 Haha!