Houd er dus rekening mee dat dit een van de eerste paar keren is dat ik op Gabry heb gereden.
De kwaliteit van de foto's is ook bagger, omdat ik alleen de oude camera mee mag naar stal. En de oude camera is echt OUD, bijna dood. Ik heb de foto's ook zo goed mogelijk op volgorde gezet! Heb ze nl. niet op volgorde bewerkt zegmaar. (Bewerkt = kwaliteit iets verbeterd)
Eigen commentaar:
• Beugels volgende keer wat langer.
• Hand van de zweep iets rechterop. Krijg met zweepje al snel last van pianohandje.
• Tenen naar binnen draaien, voeten niet te ver in de beugels + hakken uitdrukken.
• De achterhand wat meer activeren. Ze knalt te veel op de voorhand.
Ik wil geen commentaar op de pad. Gabry vind deze enorm fijn, en loopt er beter op dan met een gewoon dekje. Maar andersom, dus met de bolle kant naar achteren, ligt hij beter dan dat hij normaal gesproken zou moeten liggen.
Mijn cap is inderdaad een probleem, het bandje sluit niet goed om mijn kin. Nieuwe cap komt er zsm aan, als ik het geld bij elkaar heb..
Thiedeman teugel blijft ook onbesproken in dit topic.

1. Eerst even nieuw dekje showen!

2. Waarom kijk ik dan ook tegen de zon in..?

3. Dikke kont!

4. Woesh, met een lekker briesje in de manen. Haar lekkere koppie.

5. Te veel op de voorhand, en mijn zit is bagger: geen fijn beeld.

6. Even laag hindernisje met drafbalkjes. Kijken hoe ze erop reageert.

7. Op weg naar de galop.

8. Galopje, zit iets te ver naar voren. Gabry mag eindelijk lekker racen!

9. Andere kant op, lekker hard weer.
En toen maar even een sprongetje gewaagd. Mijn fotografe weet niet wanneer je moet afdrukken bij het springen, of hakt mijn hoofd eraf. De meeste foto's waren dan ook helaas mislukt. Ik had eerst een laag hindernisje neergezet, om te kijken hoe ze daarop zou reageren. Toen heb ik hem wat verhoogd, en daar werd ze enorm heet van. Joepie! Springen! Nee Gabry, geen meter hoog over een hindernisje van 30 cm graag.

10. Ik had geen hoge sprong verwacht, vandaar mijn hoofd..
(Na de hindernis)
11. Weer joepie!

12. Last but not least. Op deze hoogte hebben we het maar gehouden voor vandaag.

Gabry vindt alleen mijn camera op mobiel leuk, want die maakt een leuk geluidje.

Lekkerr bekkie!

P.s. Hoe oud schatten jullie haar?

dus dan ligt het toch niet aan mij
Mensen hebben jullie dan echt niet gelezen!? *zucht*