Gisteren ben ik er voor de tweede maal opgekropen, wat ze erg goed deed
De eerste keer was ze ook erg braaf, maar dat is ook dankzij mijn voorbereidend werk, had ze toen ze 2.5 was, ook al een paar keer over gehangen.De eerste keer dat ik haar reed deze week was aan de longe en een stuk bak afgespannen om te voorkomen dat ze heel de bak rond rent. Tweede maal zonder longe en ook een stuk afgespannen. Daarna de afspanning weggedaan en zo geprobeerd wat natuurlijk niet van een leien dakje liep

Maar hier komen de foto's!
(ze is niet zo heel groot, rond de 1.60m en ik ben 1.86m dus graag geen commentaar hoe klein ze wel niet is want dat krijg ik genoeg op stal
)ik rij haar niet aan de teugel voor de duidelijkheid, ik heb weinig of geen druk op de teugels omdat ze vooral vooruit moet lopen. Wanneer ze te diep komt ga ik hier niet verder op in aangezien ze gewoon een mooi tempo moet behouden.
1.

2.

3.

andere kant op!
4.

5.

toen de afspanning van de bak weggedaan en natuurlijk wou ze altijd de andere kant op aangezien daar de uitgang zich bevindt!
6.

en toen stond ik ineens daar, helemaal aan de andere kant, ze is niet groot maar als ze ergens naartoe wil, kan je er héél weinig aan doen, je kan enkel maar proberen
7.

mààr heb ze de juiste kant uitgekregen

8.

9.

haar gangen zijn er echt op vooruit gegaan sinds vorig jaar!
10.

oeh oeh oeh oeh hier werd ze ff frisjes haha
11.

en uitstappen! Braaf gewerkt meisje

Kan me nog wel topics van Forpreza herinneren waar ze echt een ukkepuk was 
ben er ook wel een beetje fier op hoor