Eindelijk,Eindelijk, Eindelijk Armani is officieel 4 geworden
! , Dat betekend dat we eindelijk de overstap mochten maken naar de L1. Zondag had ik Armani weer een keertje meegenomen op wedstrijd
! Dit was onze 2e wedstrijd in de L1 en aan het eind van de dag stond onze winstpuntenstand alweer op L1+6 ! Armani heeft een hele tijd rust gehad nadat we de titel Brabants kampioen hadden behaald hij heeft inmiddels alweer heel veel meegemaakt en daarom wilde wij het lekker rustig aandoen.. en ben ik gewoon met mijn andere pony op wedstrijd gegaan. Armani vind wijken maar niets
hij snapt er echt geen ruk van.. Agjaaaa
je ken nie alles hebbe war !De wedstrijd van zondag ging echt ver-schrik-ke-lijk
hij liet me echt lekker in de steek, voor het oog zag het er nog goed uit blijkbaar want we waren 1e met 200 en 2e met 188 punten.. Ik weet waar ik op moet letten op deze pony
- Mijn benen zie ik op deze foto's redelijk ver naar achteren liggen.. ik kon er echt niet lekker aan rijden..hij was gewoon echt sterk en had de kachel echt niet achterin zitten!
- Ik moet meer op m'n kont zitten.. niet makkelijk met zó''n macho
hij heeft een redelijk klassieke aanzet van z'n nek en daardoor kan hij zich soms echt heel sterk maken, op wedstrijd heb ik dat nog gewoon niet 100% voor elkaar ! we werken eraan! maar thuis is hij nog gewoon veel constanter dan op wedstrijd.. we moeten gewoon nog wat experimenteren met hem!Nouja dat was het volgens mij wel! commentaar is welkom
! Mariska heeft een stel mooie plaatjes van ons geschoten ! Zoetje_ hier op bokt !
Hoofdje ! ;
Hier zie je dat hij heel erg op z'n bit kauwd.. en dan bedoel ik écht kauwen, echt niet normaal alsof hij m doormidden bijt..
Poging tot wijken

Halsstrekken
Middendraf bit-bijt-moment..daarom heeft hij waarschijnlijk z'n bekkie open..
Poging tot middenstap

Beetje verkeerd galop-moment

Nog 2 van thuis een paar weken geleden..Mindere kwaliteit

enneh Oja
soleil leeft ook nog ja 

Byebyeee ! Berichtjes zijn we altijd blij mee!

en dan ga ik 'm automatisch zitten helpen !
, ziet er top uit , en die punten zijn ook helemaal geweldig,