Ik weet dat ze meer de berg op moet, dus als mensen hier goede tips voor hebben, graag! Verder zie ik dat ik best kapstokvoeten heb

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik weet dat ze meer de berg op moet, dus als mensen hier goede tips voor hebben, graag! Verder zie ik dat ik best kapstokvoeten heb

Daarom kan ik je ook geen tips ofzo geven 
??
Grappig is dat de jury me er ook op aansprak, die raadde me aan 'donkere vos'op de startcoupons te laten verwijderen, aangezien ze hardstikke stekelharig is 
nadina schreef:Nee, in oktober, maar ze is er echt een heel stuk lichter door geworden. En iedere keer na de winterharen worden de witte haren meer![]()
Hoe gaat het met jouw paard?

A_N_O_U_K schreef:Heb je eerder wel punten gereden?
Anders moet je de volgende keer eens aan de jury vragen hoe en wat.. Het is namelijk niet echt motiverend..
Ik moet het ook eens laten filmen, misschien als ik het zie dat ik denk: oke, op die fiets...VValar schreef:Dit is toch de moeder van Bagheera? Wat leuk om haar terug te zien. Foto's geven niet eens zo'n slecht beeld weer. Gewoon lekker verder trainen, en wellicht gaat het de volgende proeven wel weer nog beter.
zie wel leerpunten hoor, daar niet van... En we trainen inderdaad gewoon verder

de ene jury geeft meer punten dan de andere. het belangrijkste is dat jij een goed gevoel hebt over je proef...