Van het weekend een heerlijk wedstrijd uitje gehad in Leusden en daar mocht onze eerste cross natuurlijk niet ontbreken.
Van tevoren stoer opgegeven,maar eenmaal de boel verkennen toch een beetje bang geworden, die hindernissen waren wel errug hoog en raar soms, vooral voor iemand met nul comma nul ervaring hiermee

maar ach.. we gingen er gewoon voor en zagen wel waar we zouden stranden
het ging om de ideale tijd, en dankzij Lowara's 2 weigeringen bleven we binnen die tijd ( anders waren we denk ik te snel geweest) en werden we dus nog 2de ook! whuhahaha.. ik was half in shock toen ik de prijs in ontvangst nam!met dank aan verschillende medebokkers pollo en bonte die deze prachtige foto's gemaakt hebben presenteer ik nu Lowara de cross Tinker
de startsprong

hindernis 2

De afdaling van de wal

de hele enge hoge haag die op het zandpad stond. ging er in redelijke vaart overheen, dus ik keek lichtelijk bezorgd of ze niet zou weigeren waardoor ik eraf kon vallen

Een opspring ding, na deze hindernis moesten we gas geven om op tijd te blijven

De gaafste hindernisfoto, Lowara had hier wel een weigering eerst,maar de 2de keer ging echt netjes

Mijn grootste angst, de paddestoelen die zo eng stonden

Nog even het 80 cm springen die dag, waarbij ik 2de werd.

uiteindelijk ging ik dus heel aso met 6 bekers naar huis
ik had 4 dressuurproeven in het L1 gestart ( KNHS, dus gewoon officieel) waarbij ik 4 winstpunten heb gekregen en maar liefst drie keer een 1e plaats. ( jeehh, nog 1 punt en we mogen naar het L2
)Springen 60 cm was ik 1e en springen 80 cm hadden we een 2de plaats. En de cross dus uiteindelijk ook een 2de plaats

Alle prijzen op een rijtje aan het eind van dit weekend

Mijn eigen commentaar op mijn rijden, ik hoef niet zelf mee te vliegen met mijn tenen en chicken tonight ellebogen, en ik mag best soms wat neutraler kijken

aso-tje moest je weer 6 prijzen stelen

Maar het ziet er prima uit verder.