http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=925478
Loop ik deze week nog meer op wolkjes dan vorige week! Gisteren zijn we namelijk voor het eerst in draf gegaan en omdat hij zo braaf mee werkte ook nog eens los van de longe gegaan!
Een kort fotoverslagje:
1. Eerst in stap en hem helpen met zijn balans te vinden. Dus naar buiten sturen wanneer hij iets naar binnen valt en andersom. Denk maar aan peuters hoe zij hun eerste stappen zetten, dan lijken het ook net dronkenlappen

2. En dan de eerste drafpassen!

3. Dit vind ik persoonlijk een heel fijn beeld.

4. Net zoals deze foto. Lichtelijk stelling. Dat heeft hij allemaal al geleerd tijdens de voorbereidingen aan de dubbele longe. Hij liep op dat moment dus ook best goed in balans!

5. En omdat hij zo braaf mee werkte besloot mijn instructeur dat we ook best los konden gaan! Mijn glimlach is hier niet duidelijk te zien, maar die ging de komende uren echt niet van mijn gezicht!

6. Ik vind dit ook een fijn plaatje om te zien. Zijn houding daarbij ook vooral. Neusje er lekker iets uit.

7. En nog een leuk kiekje van voor de les. Meneer weet dondersgoed waar de lekkere brokjes verstopt zitten!

8. En zijn stoere, maar ook über lieve koppie!

Bij deze wil ik Tess ook nog bedanken voor de foto's die ze heeft gemaakt! Super!!