mooie pony, en leuk dekje!
wel vind ik dat het er heel erg uit ziet of je erg verstijft zit en veel druk hebt op de teugels (er aan hangt) ook heb je denk ik vaak gehoord dat je je hakken moet uitdrukken? het ziet er erg onontspannen uit, het lijkt of dat je constand gefokest bent op 'hakken laag'(probeer dit niet zo te doen). probeer aan je zit te werken, ga er eens soepel op zitten en probeer je lichaamsdelen appart van elkaar te bewegen. zit recht maar toch soepel in je rug, zo geld het ook met je benen je moet je benen niet verstijven maar soepel hebben hangen. probeer ook je handen wat te ontspannen hou je ellebogen langs je lichaam en je bovenarm met je onder arm moet een hoek van 90 graden zijn. jij hebt je onderarmen erg laag waardoor je bovenbenen in de weg zitten en je gebruikt je polsen. probeer te doen of je geen polsen hebt (doe desnoots zo'n skielerpolsbeschermers om, zo kun je je pols niet gebruiken)
als je soepel zit dan voel je de pony ook beter onder je bewegen.
dit komt denk ik heel negatief over zo veel kritiek, maar dat is het misschien ook maar ik schrijf dit niet om je de grond in te boren maar om juist even bij die puntjes stil te staan zodat je daar aan kunt gaan werken en het er beter van word

verder ziet de pony er heel netjes verzorgd uit en is het echt een blikvanger!