Afgelopen zaterdag deed ik met Hoppenhof's Shardon mee aan het concour van onze eigen club in Vorden.
Ideaal voor ons, het is zo'n 5 minuutjes rijden met de auto

Na een tijd geen proeven meer te hebben gereden, vanwege de hengstenkeuring, de laurens van lieren-zoektocht,
kon ik EINDELIJK weer starten met m'n kerel

Shardon voelde met losrijden fijn aan, mooi gesloten, ik kon ook fijn de eenvoudige wissels rijden.
In het begin van de eerste proef had ie even geen zin meer
maar dit was snel hersteld en toen kon ik fijn mijn proef uitrijden met mooie voltes 8 meter in galop waarbij hij mooi ging zitten 
Ook de jury was erg tevreden en we werden 1ste met 212 punten!

De tweede proef ging voor mijn gevoel ietsje minder, hij was wat diep in de aanleuning, maar verder was er geen groot verschil..
deze jury had geen zin om hoog te punten en we kregen dan ook dik 30 punten lager...?

Maargoed dit geeft niet, en de meid die gewonnen had (traint bij dezelfde trainer als ik) had ook verdiend gewonnen!

Wat ook geweldig was is dat mijn oude pony Easter Boy mee liep in de Z1 dressuur met Aurélie! We moesten dus tegen elkaar rijden..Aurélie en Easter Boy werden 2 keer 2e en zijn ook weer een winstpunt rijker
De foto's zijn gemaakt door Marieke_ (gemaakt met de camera van Robincera
), Shanna (Annash) en de vader van Aurélie,thanks guys!
Eerst even lekker losrijden

Hester bekijkt even of er ergens een plekje vrij is om te appuyeren

Travers tijdens de proef, hij komt soms nog wat te diep, maar ik was al heel tevreden want dit is zijn moeilijke kant

Inzet appuyement

Yeah we hebben fans
de schimmel is Nucaro van Marleenn @ bokt en rechts Alexia, Aurélie en mijn ouwe toppertje Easter Boy 

Na de proef maakte Marieke nog snel even een hoofdfoto van de boef..

Samen met EasterBoy op de foto, voordat ze weer terug naar Den Haag gingen
Zo heb ik een mooi aandenken! 

Shardon en ik

Knappe vent

Ik weet dat ik soms mn hakken op trek, komt door mn lengte..dus 10 keer herhalen heeft geen zin want het is bij mezelf al bekend