nou het is al weer een hele tijd geleden dat ik fotos van lob geplaatst heb.
ze is afgelopen zondag 8 jaar geworden mijn kleine meisje
het allereerste en het allerbelangrijkste wat jullie moeten weten:
* ik weet het mijn zadel ligt niet super, maar mijn fysio zegt dat het niet heel erg is en dat ze er geen last vanheeft.
ik ben opzoek naar een ander zadel, maar ik wil dit keer gewoon een goed zadel dus moet er wel even voor sparen.
maar hij gaat er dus zeker komen,
* door dit zadel is mijn houding ook echt bagger.
ik word naar voren gekieperd en hierdoor gaan mijn benen natuurlijk naar achter.
mijn handen mogen veel verder naar voren, daar probeer ik opteletten maar ik steun niet op me benen al lijkt dat wel zo.
* lobke heeft last van waarschijnlijk een soort pollenallergie ofzoiets, daardoor doet ze rond deze tijd altijd erg met haar hoofdschudden etc waardoor het zo ong onmogelijk is om een fatsoenlijke aanleuning tekrijgen.
en als allerlaatste lob haar gedeeltelijke linkerkant van haar hoofd, zoiezo haar lippen zijn verlamd.
tot waar precies de verlamming doorgaat weten we niet, ze kan wel gewoon normaal eten en zien etc.
volgend de DA heeft ze ook nergens last van etc.
maar we denken wel dat ze daardoor afentoe haar koppie schuinhoudt en het bekkie opendoet.
maar wanneer je haar er eenmaal echt lekker doorheen heb dan houd ze der mee op.
sorry voor al dit "commentaar" al gelijk van tevoren, maar hoop dat jullie nou een beetje een idee krijgen.
voor mijn idee ging het heel goed, maar als ikzelf de fotos terug zie vond ik het minder.
maarwe zijn pas weer net een beetje aan het beginnen.
nou ik zal de fotos maar is even plaatsen

1.

teugels iets telos
2.

dit vond ik erzelf relaxed uitzien heb alleen het idee dat ik naar binnenhang
3.

4.

probeer haar er hier meer doorheen tevragen
5.

mijn brave meisje

6.

7.

wat opgekropt
8.

daan blijf op je kont zitten
9.

10.

11.

nou dit was het weer

ik rij veel voltes, slangevoltes en overgangen om haar zo goed mogelijk aan het been tehouden etc.
mocht er nog iemand iets weten ik hoor het graag.
maar wees asjeblieft wel een beetje lief voor ons

groetjes danielle
edit: sorry voor de verschillende grotes maar volgens photobucket zijn zeg toch echt allemaal de zelfde maat

Van die onrustige aanleuning zie je trouwens niks.