Gisteren was het voor Vajnic de eerste keer en dat was toch wel heel erg spookie! Tijdens de proeven gedroeg hij zich echter - met hier en daar nog wat spanning - netjes en kregen we 186 en 193 - twee keer net buiten de prijzen zag ik vandaag. Maar dat hinderde niet, ik wilde binnen de bordjes blijven en dat was gelukt

Ik had twee dagen opgegeven: Vajnic is nogal een bangerik en op deze manier hoopte ik hem te laten zien dat het niet eng is, dat gras niet bijt en bordjes ook niet. En dat is gelukt! Vandaag was hij veeeeel relaxter en hij liep echt superfijn!
De ene proef kreeg ik 188 - vond ik wat aan de lage kant, maar de hele ring was wat lager gepunt. Eerste prijs was 190 en Vaj en ik mochten een tweede ophalen. De andere proef liep hij echt fan-tas-tisch en het kon me niet schelen wat de jury zou zeggen, ik was supertrots op hem! Eerste weekend in de L1 dressuur en dan zo'n gevoel geven tijdens de proef: ik was apetrots!
De jury was het echter met me eens en we kregen 217 punten
en hadden maar liefst 22 punten voor op de nummer twee. Dus ik sta nog te glimmen en trotser kun je volgens mij niet zijn. Vajnic heeft echt zijn beste beentje voor gezet!Een aantal plaatjes, Elles nogmaals bedankt voor de foto's en support!

Mams controleerde de singel nog even

Eerste rondje in de ring zag ie toch nog weer even spookies

Iets te diep imo, maar zo te zien geef ik ook net lucht in mijn hand om dit op te lossen

Stukje halsstrekken

Galopje, lijkt alsof ik links wat vast heb, maar Vajnic was heel fijn los dus denk dat het een momentopname was.
Desalniettemin altijd een fijn controlemoment, zo'n foto.

Fijn stukje wijken waar ik ook allemaal 7ens voor had
Alweer L1+6 dus, gaat hard zat

probeer wel je handen rechtop te houden
.
?