Deze pony is eigendom van Micheline Mommen en werd eerst gereden door Mieke Mommen, op het moment door de jongste dochter. Ik kreeg van Micheline (mijn lesgeefster) het geweldige aanbod om Benji eens een paar keer te rijden...Natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen! Deze prachtige pony is echt absoluut geen makkelijk dier. Hij kan alles...En dat is net het probleem
Hij heeft nl nogal wat moeite om rechtdoor te lopen doordat hij zo gevoelig is op de beenhulpen...Desalniettemin; De pony weet hoe het moet, dus alles wat fout gaat, is ook echt mijn fout! Maar daarvoor mag ik er ook op...Om te leren!Houd er even rekening mee, dat het pas de tweede keer is dat ik op deze parel zit...Vandaag heb ik geprobeert om hem wat actiever te krijgen gezien ik hem gisteren amper vooruit kreeg
heb tien minuten gezocht op die galopknop 
Heb een heilig respect voor de beide dochters van Micheline, dat ze hem zo prachtig gereden krijgen op zo'n korte tijd!
Hopen dat ik het weldra ook door krijg.Ik zit in stoelzit zie ik op de foto's, ik moet de volgende keer (als ik nog mag
) mijn beugels een gaatje langer doen! Ik was niet helemaal zelfzeker in het zadel en dan zit ik liever wat korter zodat ik meer steun heb.
Gezien het gisteren echt helemaal fout ging
heb werkelijk waar er aan gedacht om af te stappen en het op te geven...Kreeg hem niet eens vooruit 

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TRR6N3TQ.jpg

te strenge binnenhand die ik op meerdere foto's zie. De heer is door zijn gevoeligheid moeilijk recht te stellen. Waardoor ik steeds een beetje binnenstelling moest aannemen om te zorgen dat zijn achter en voorhoeven in elkaar spoorde...Later heb ik de buitenteugel er meer bijgenomen
dat was achteraf bekeken een beter plan...Maar dat had ik hier dus nog niet door
mijn excuses!
weer die binnenhand en RECHTZITTEN! Potverdikke Kath!

zonde van die binnenhand...Als ik jullie gerust kan stellen, van het moment dat je er vanvoor echt aan komt...Staat hij stil
Dus het is niet dat ik trek...(Je mag nauwelijks contact hebben met zijn mond...Anders komt hij volledig tegen je been in.Ik ga overigens beslist begeleiding krijgen met deze kanjer, maar ze wil dat ik hem eerst even op mezelf leer kennen...En maar goed ook
Ik zou me nog meer opgejaagd hebben als ik gisteren meteen les had op hem.Nogmaals: de pony is niet! van mij! Van wie deze prachtige zwarte hengst dan wel is, staat hierboven

Pretty;
[HAW] hele mooie, "stoute" merrie aan het werk :=
Explosion;
[HAW] Witte parel aan het werk (welsh vent Explosion)