Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nataly_ schreef:Weet al genoeg

Stop eventjes met de buitenritten en neem les totdat je haar goed onder controle hebt. Ga dan eens rustig naar buiten met iemand erbij (eventueel vast aan een halstertouw) en ga alleen stappen. Als dat goed gaat kan je het steeds verder op gaan bouwen 
karinFTbing schreef:Dat staat er toch niet? Of stond dat in haar vorige bericht?
Ik begrijp uit dit verhaal dat de singel gewoon te dicht tegen haar oksel aan heeft gelegen? Maar ik denk niet dat dat iets met het verhaal van het rennen te maken heeft
Als ze dit geleerd heeft zal ze het moeten aflerenStop eventjes met de buitenritten en neem les totdat je haar goed onder controle hebt. Ga dan eens rustig naar buiten met iemand erbij (eventueel vast aan een halstertouw) en ga alleen stappen. Als dat goed gaat kan je het steeds verder op gaan bouwen
Wij doen het zelf ook rustig aan met ons paard omdat de vorige eigenaren zeiden dat ze buiten altijd ging rennen, mijn zus is nu zo ver dat ze een keer alleen buiten heeft gedraaft en ze was heel rustig![]()
Succes