Eindelijk nog eens rijfoto's van desprit!
Desprit is ondertussen 5jaar geworden (Begin april)
Ik neem iedere zaterdag les en ik moet zeggen dat ik er resultaat van heb!
De laatste tijd zijn we bezig met haar achterhand er meer onder te krijgen.
Op sommige momenten gaat dit echt goed, andere dagen krijg ik er niet veel uit. Maar da's normaal

In mijn vorig topic zag je dat ze bijna op alle foto's haar mond opendeed. Of haar lippen opkrulde.
Ik heb dit eens gevraagt aan m'n lesgever waarom ze dat zou kunnen doen en hij zei dat het zou kunnen zijn doordat ze het soms wat moeilijk heeft tijdens oefeningen met haar aanleuning/evenwicht. Hij zei dat dit na verloop van tijd wel zou verbeteren door te oefenen.
Heb het dan ook eens gevraagt aan de DA toen ze haar tanden controleerde en ze zei dat ze vroeger ook een paardje had die dit deed. Ze reed dat paardje met een enkelgebroken bit. Ze zei tegen me dat ze dan eens een dubbelgebroken bit geprobeert had en dat ze het niet meer deed. Waarschijnlijk omdat een enkelgebroken bit in hun verhemeltje kan 'stekken' en een dubbelgebroken bit niet. Dus ze raadde me aan om eens een dubbelgebroken bit te proberen. Nu , op de foto's was het de 2de x dat ik met een dubbelgebroken bit reed maar ze doet dus nog steeds haar mond open. Ik moet wel zeggen dat ze met dit bitje veel constanter is met haar hoofd. Maar ze doet dus nog steeds haar mond open.. Dusja, moest iemand een idee hebben waarom ze het zou kunne doen
zet het hier maar gerust.De foto's:
1. Instappen:

2.Drafje

3.

4. Op de voorhand

5. Eventjes langer laten.Hier zie je dus dat ze ging hangen en sterker werd met haar mond.

6. Binnenhand moet minder sterk

7.

8. Linkergalop

9. Dit bedoel ik dus met 'mond opendoen' en dit doet ze dus heel vaak..
M'n binnenteugel is nochtans losjes.

10.

11. Ehm, niet naar de camera kijken

12. Binnenhand niet zo hoog!

13. Stap, Recht voor me kijken, benen niet optrekken en minder sterk met binnenhand!

14. Eventjes dom doen hoort er ook bij

Tips en commentaar mogen
En vooral over haar 'mond open doen'.. moest iemand hetzelfde probleem hebben.. 
Groetjes!

!

Nog veel pleziertjes saampjes
Commentaar is zelf al gegeven