Ik heb na 14 Februari nog 1 keer les gehad, nu zo'n 3 weken terug denk ik, wat verschrikkelijk ging. Ik werd weer wat bangig van Fool en eigelijk waren we weer bij het begin aangekomen... Laatste tijd heb ik lekker gelongeerd met passoa om haar toch nog wat in conditie te houden.

Twee foto's van het longeren van afgelopen week
Nou was gisteren de grote dag, op en of andere manier voelde het aan de longe zo goed, dat ik het gewoon moest proberen van mezelf, hier even verslagje wat ik in mijn HK-topics geschreven heb

Citaat:Heb vandaag op Fooltje gereden, zelf, los, alleen, voor het eest weer sinds 2/3 weken. Laatste keer met les ging het echt beroerd, dus eigelijk was instructrice toch beetje aan het 'opgeven'. Was vandaag aan het longeren en ze was zo braaf. Was echt zo'n doet-ie-het of doet-ie-het-niet moment. Heb gebluft en zadel erop gegooid, bodyprotector aan, cap op mijn kop en in de bak opgestapt, zou het eerste rondje niet gaan had ik het geprobeerd en was het jammer, maar eerste rondje kei braaf, keek nergens van op, zo een kwartier rond gestapt, toen gaan kijken hoe ze op mijn been zou reageren, wat ze echt super deed, allemaal kleine dingetjes die vorige keer niet gingen... Ze heb geen stap verkeerd gezet, geen gekke sprong gemaakt. Daaamn, ik lieft mijn paard echtHeb tijdens uitstappen tranen in mijn ogen gehad gewoon van blijdschap, het rijden ging met
zo'n bigsmile op mijn knar
* Ben even the happiest girl in the world
Morgen ga ik het weer op dezelfde manier proberen, gewoon 20 minuutjes, van te voren wel longeren met passoa en voor mijn eigen heb ik wel het elastiek om gehad, maar morgen ook even zonder proberen als ze weer zo braaf is
Vandaag zijn er dus wat foto's gemaakt, duidelijk op feiten gedrukt dat ik echt weer flink aan mijn houding moet werken, rijtechnisch niet veel bijzonders, maa we zijn met 4 benen op de grond gebleven en ze heeft geen stap verkeerd gezet, reageerde fijn op mijn benen en was zeer relaxed, en dat is wat op het moment voor mij/ons meer waarde heeft
We hebben zelfs gegalopeerd (wanneer ik het wou
), minder ontspannen maar ik had er controle over en bleef onwijs braaf. Woensdagavond heb ik weer les mits het weer goed blijft, ben zo benieuwd wat instructrice erover zegt

* Mijn handen
*

Ik weet van mezelf precies wat mijn punten zijn om aan te werken maar toch blijf ik het doen, zal woensdag even tegen instructrice zeggen dat ze weer flink mag hameren om mijn houding en zelf goed aan blijven denken.
Dit weekend was precies het duwtje in de rug wat we allebei even nodig hadden, ik heb zo onwijs zitten genieten, wat zal er straks dan wel niet gebeuren, wanneer we helemaal back zijn?
Ik heb mijn vertrouwen in haar terug, maar zij ook in mij
Ik weet dat dit niet het perfecte plaatje is, maar het is wel weer een begin waar wij vanuit kunnen werken
Ik hoop dat jullie beetje lief blijven voor ons
Echt fijn voor je dat jullie weer lekker aan de slag kunnen!!!

Ziet er netjes uit!
, blond he
.