Ik had zondag vriendlief mee naar stal gesleurd om foto’s te maken:D
Hij heeft zelf ook nog gereden maar daar maak ik later een topic over;)
Ik weet dat ik mijn handen veel te hoog heb op sommige momenten dat was me wel meteen opgevallen op de foto’s:P
En dat ik met slof rij is om meer controle over sun te hebbe tijdens het rijden.
Hij kan ook wel zonder;) maar omdat ik nu het wijken en schouderbinnewaarts en travers aan het oefenen ben gaat dit met slof wat makkelijker, omdat als je bij sun je been naar achter legt hij kei hard naar voor schiet, en als ik slof om heb veel minder, en kan ik me beter concentreren op de zijgangen maar als jullie toch commetaar hebben ik vind alles best maakt me echt niet uit;)
Misschien kan ik er van leren misschien niet;)
En oweja ik heb op de eerste paar foto’s geen cap op omdat ik die was vergeten mee te neme uit me kast maar me liefe vriend wou naar de binne bak dus toen heeft hij die meteen ff gepakt;)
Nou genoeg gelult:P hier komen de foto’s:

1. Eerst ff lekker los stappen

2. Teugels al een beetje op pakken

3. Lekker rustig drafje alleen hier is mijn binne hand veeel te hoog

4. Mooi hoofdje voordat we beginne met rijden in de binnebak

5. Rustig drafje binne

6. Ontspanne drafje voor sun mijn hande zijn te gespanne

7. Travers hij moet alleen zijn kont nog wat naar buiten doen en dan het hoofd recht voor zich stellen

8. Drafje

9. Pasje schouderbinnewaarts

10. Stil staan voor dat we achteruit gaan

11. Mijn vriend is een beetje geak:P hij had de spiegel ontdekt:P

12. Wijken eerst met voor beentjes kruisen

13. En dan achter benen kruisen ik ben echt trots op deze foto als ik bekijk wat sun een jaar geleden kon:D

14. Hier nog een lekker drafje zonder zadel en slof;)

15. En het bewijs dat ik ook zonder slof kan rijden;) een stukje travers zonder zadel en slof:P
Nou je mag mij alle commetaar geven die je wil maakt me echt niet uit;)
Ik sta open voor alles dus tips zijn van harte welkom:P
Maar als je commetaar geeft kan je mijn mening terug verwachten;) of als ik er echt iets aan heb zeg ik dat ook hoor:D
Xxxx Sylvie en Sun en de foto’s met dank aan me geweldige vriendje:D

in de travers mag je pony meer stelling hebben, maar daar heb je het zelf al over. dus daar zal wel aan worden gewerkt
op sommige foto's mag je je tenen meer naar binnen houden. voor derest vind ik jullie een hele leuke combi!