Vandaag had ik mijn pony weer een keer mee gehad naar de orun cursus en mijn vader was zo lief om even foto's te maken..
Er zijn geen foto's van het dressuur gedeelde want er konden niet zoveel foto's meer op dat kaartje en ik had al genoeg dressuur foto's.. We begonnen heel rustig en ziranda was in het begin lekker ontspannen totdat het andere meisje die ook mee zou rijden in de bak kwam en er na 1 minuut alweer aflag, waarna haar pony die van mij even achter na kwam al bokkend dus toen schoot de stress er al metteen in. Na een tijdje begon ze gelukkig weer te ontspannen en heb ik toch nog lekker gereden.. Het springen ging best wel goed we hadden even ruzie toen we een lijntje moesten springen maar dat is uiteindelijk ook weer goed gekomen

Ziranda is trouwens mijn 4 jarige nrps pony waar ik oktober 2009 wil starten op springwedstrijden. We gaan eerst lekker wat rustig dressuur doen en af en toe een oefen parcoursje mee nemen en als ze dan 5,5 jaar is beginnen we met wat springwedstrijdjes..
Het zijn niet super veel foto's want de meeste zijn op het verkeerde moment genomen, maar heb toch nog een mooie selectie kunnen maken

1.

2.

3.

Luisteren naar de instructies..
4.

5.

6.

7.

8.

9.

En een weigering.. Ik deed hier een poging om haar voor de hindernis te houden, ben wel blijven zitten gelukkig

10.

De mooiste voor het laatst..
Commentaar en tips zijn welkom zolang ik er maar wat aan heb
Ik weet dat mijn houding af en toe echt belabbert is maar hier ben ik druk mee bezig, ook moet ik leren om voor me uit te kijken..Groetjes Hilde