Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
splash1999 schreef:dan verwacht je een hoop maar niets is minder waar.
splash1999 schreef:Ze gooide alle zeilen bij om maar niet te hoeven doen wat er gevraagd werd.
[***] schreef:Bij zoveel verzet, ook bij een goede ruiter ga ik toch denken aan een lichamelijke oorzaak of verkeerd harnachement.
splash1999 schreef:dan verwacht je een hoop maar niets is minder waar. Hoe beter de ruiter hoe dwarser ze wordt. Ze gooide alle zeilen bij om maar niet te hoeven doen wat er gevraagd werd. En dat was nog maar normaal lopen hihi. Gelukkig is dit niet bij mij alleen krijg namelijk soms echt het idee dat ik haar niet kan rijden, dressuurmatig dan maar ben niet de enige. De hoop om ooit echt dressuur te rijden heb ik maar laten varen. HIhi.
splash1999 schreef:dat klopt. Mijn paard gaat echt in heftig verzet als je het niet goed vraagt en niet eerlijk bent dus ze was gewaarschuwd. Maar hoe ik haar dan nu verder kan krijgen??? geen idee want hoe verder we komen hoe meer ze het niet doet of ze moet een goede dag hebben dat ze wel wil. Als ik tenminste de hoefslag kan volgen

oosterhoff schreef:nou das behoorlijk veel extra hoor voor een paard. het paard heeft blijkbaar altijd gevlucht en van het achterbeen af gelopen. Als het paard dan opeens onder de man moet lopen dan worden de spieren van de broek en buik enorm opgerekt. Vergis je daar niet in. Dat voelt niet lekker en daar reageerd ze op. toch is dat een punt waar je doorheen zal moeten om verder te komen. maar wel met beleid