Ze ging daar even vertellen dat ze heeeeeel goed kon rijden
Ze had van te voren een nieuwe rijbroek gehad & nieuwe paardrijsokken, Nieuwe rijlaarzen en handschoentjes.
Hier wat foto's

En hier nog 2 filmpjes ervan

wat vonden jullie ervan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

riep ze ineens ik zie nix meer
dus toen deze op.Is niet haar eigen cap.Die van van hun.
Lynn_Nikita schreef:veel te klein, voor een keertje mee hobbelen, prima, maar als eigen paard, nee, zeker niet
.
Silence schreef:Dat is ook mijn reactie.
Heb ik ook vermeld in het andere topic.
Ik vind deze combinatie gewoon niet kunnen, sorry.
Wel voor een keertje, maar niet voor vast en zeker niet voor eigen.
girlyggirl schreef:zie ik nou goed dat die cap niet eens vastzit?! :-O
Beter te groot dan te klein, als paard gezien dan
Ik vind het schattig! Natuurlijk, er valt altijd wat te verbeteren. Maar ze zal ook wel gaan lessen, ofniet?
gelijk even aangeven, went ze gelijk aan het daarna kijken. Ja en een leuk welshje is errug leuk, en leren die kleintjes veel van! Maar ze doet het al heel netjes
Lynn_Nikita schreef:girlyggirl schreef:zie ik nou goed dat die cap niet eens vastzit?! :-O
is oudniet ggk model ook volgens mij, en ze moet echt op dr voeten letten, veel te ver in stijgbeugels, kan mss beter rijden met zo`n korfjes
als je in verhouding met haar zo`n groot paard hebt, die grote passen neemt, zit ke als klein kind niet echt stabiel hoor

dus genieten van die kleine opdondertjes zolang het nog kan is mijn mening
verder zijn er zat brave kleine ponytjes op de markt opzoek naar een lief klein ruitertje.
. 

x__Ellis schreef:Nou, ik vind het leuk zoBeter te groot dan te klein, als paard gezien dan
Ik vind het schattig! Natuurlijk, er valt altijd wat te verbeteren. Maar ze zal ook wel gaan lessen, ofniet?
Arabian_Girl schreef:Ze had van te voren een nieuwe rijbroek gehad & nieuwe paardrijsokken, Nieuwe rijlaarzen en handschoentjes.