Groetjes Mieneke
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
WildChild schreef:Wat een prachtpaard, ten eerste.
Je zou alleen eens moeten werken aan zijn loophouding. Hij loopt nu gewoon een beetje in zijn houding te sjouwen, (goed te zien op foto4) wat hem erg goed lukt. Probeer eens of je hem lang en laag kan rijden, over de rug. Mits er een contstante teugelverbinding is, mag hij zelfs met zijn neus over de grond. Zo leer je hem vanuit achter te rijden, waardoor je straks het gevoel zal krijgen dat je heel veel paard voor je hebt en maar weinig paard achter je. Veel longeren met bijzet is ook nooit verkeerd. Een super paard, volgens mij kan je daar nog ver mee komen!
Joto schreef:Hey Mieneke! Wat leuke foto's weer! Indira moet nog maandje, Hebben we een Jelke baby :d
settiiej schreef:wat een beauti!!![]()
Gjilke schreef:He Mieneke, sjocht der kreas út hjer! Wannear giest L starten?
nadita schreef:Knapperd hoor. Moeilijk he, als ze proberen in hun eigen houding te lopen. Doet ie van mij ook, die loopt ook het liefst helemaal bovenin met zijn stoere nek te showen. Maar het volgen van de hand gaat steeds beter. Aan de longeerlijn doet hij het wel. Succes met Hannes.
Ennuh, graag niet buitenlands gaan schrijven, dan kunnen we er geen touw meer aan vastknopen, hahaha
T is geen buitenlands
mienetje schreef:nadita schreef:Knapperd hoor. Moeilijk he, als ze proberen in hun eigen houding te lopen. Doet ie van mij ook, die loopt ook het liefst helemaal bovenin met zijn stoere nek te showen. Maar het volgen van de hand gaat steeds beter. Aan de longeerlijn doet hij het wel. Succes met Hannes.
Ennuh, graag niet buitenlands gaan schrijven, dan kunnen we er geen touw meer aan vastknopen, hahaha
T is geen buitenlands
![]()
![]()
Friesland hoort altijd nog steeds bij de rest van Nederland![]()
@ Joto: Laten we daar maar op hopen dan