We hadden in die week nog een paar keer een hupsje gemaakt en die vrijdag zouden we eens kijken of ik ook wat hoger durfde te springen.
Voor de duidelijkheid; ik kamp al een aantal jaar met een springtrauma, door een paar mindere spring ervaringen. Als ik een keer een sprong waagde, zat ik er echt bijna met angstzweet op. Op Puce heb ik wel een stuk meer vertrouwen en het gaat echt de goede kant op. Die dat zijn we gaan opbouwen en zijn we geëindigt bij een stijltje van 70cm!! Ohw wat was ik trots!

Vandaag hebben we weer een keer gesprongen, dit keer hadden we een dubbelsprongetje op "onze" hoogte gezet, en nog een stijltje. Zo zijn we weer aan het oefenen gegaan. Met de dubbelsprong kwam hij een paar keer niet helemaal uit en maakte hij gigantische sprongen (de ene keer in de breedte, andere keer in de hoogte). Maar ondanks alles ging het allemaal goed, ook met mijn gevoel en heb ik gewoon lekker gesprongen!! Gaat helemaal goed komen met ons!
Nouja, genoeg gelult
Hier wat foto's. Eerst nog wat dressuur foto's. Zoals ik ookal in het vorige topic zei, ik moet zelf wat beter rechtop blijven zitten, handen meer dragen en rechtop houden en tenen niet naar buiten draaien. Heb m'n beugels hier een gaatje langer als het vorige topic. Maar veel langer wil toch niet echt in een springzadel.Oh en voor ik het vergeet; Puce is een 10-jarige ruin v. Burggraaf...

Eerst even met lange teugel lekker rustig losrijden

Pianoman

Verlies een beetje contact met de mond hier...

Fijn beeld hier!

Deze hand vind hij nog erg moeilijk, uit zich ook in de galop...
Nou, en dan gaan we springen!

Eerst de 40cm, dat was tot vrijdag het hoogste wat ik met hem had gesprongen

En 50cm!!

En dan toch echt 70cm! (dit is een still uit een filmpje)

Och wat was ik trots op Puce!!

Aan het eind ging stalgenootje Inge ook nog even een rondje op Puce;

Gister was het zulk mooi weer, dat we besloten hebben een minishoot van Puce te doen, deze foto's zal ik ook snel even in een topic zetten... Moet je wel zeggen, dat hij ohz als een heel ander paard toont!
*edit* hier het resulaat;
[ITP] Minishoot van Puce (v. Burggraaf) by ARfotografie.nl
Ik kan me wel voorstellen dat dat zadel niet fijn rijdt.
Goedzo aniek! 
Dat wordt wel errug hoog. Maar ben blij als we over een tijdje 1 meter springen

Kan me voorstellen dat je trots bent!
!!! Echt heel erg leuk!!