Gisteren was ik op buitenrit geweest, we waren helemaal zeiknat geregend (en koud dat het was joh!), ik had het idee dat Sharon een beetje stijver was dan normaal. Dus gewoon lekker rustig aan gedaan vandaag.
De foto's zjjn helaas wazig, dat heb je al snel in een binnenbak, ik kan niet wachten tot de zomer!
Commentaar is welkom, graag wel onderbouwd.
Ik hang op sommige foto's te ver naar achteren, daar moet ik echt weer op gaan letten! En mn teugels korter houden, op de een of andere manier worden ze vanzelf steeds langer
Lekker drafje (maar mijn houding
)

Pasje wegrijden (ik keek in de spiegel, je ziet meteen dat ik er scheef van ga zitten, niet meer doen dus!)

Dr middendraf wordt steeds sterker!

Netjes hoeken doorrijden...

Wazig

Galopje (ze wilde niet lekker ontspannen galoperen vandaag, morgen weer een dag...)

Handen

Mn houding... echt erg!

Halthouden, ze zette net dr achterbeen erbij voor het vierkant staan en daarna achterwaarts gaan.

Uitdraven

Het ziet er allemaal verre van perfect uit! Maar ik voelde me vandaag niet helemaal lekker, dus dan rijd je toch niet helemaal fijn...
Maar je zegt zelf al dat je je niet helemaal goed voelde, dus dat zal het dan wel zijn. Let vooral op dat je je benen niet té ver naar achteren gaat doen, en je teugels wat korter, dat je je handen meer naar voren, meer boven de schoft, kan houden.

Ik hoop dat het je lukt in Westkappel