Ik ben net 1,5 week uit het gips (had mn arm gebroken, 2 maanden gips gehad) en ik mocht wel al paardrijden van de chirurg maar nog niet zonder brace, dus vandaar die charmante robotarm op de foto's
. Alleen met de proeven heb ik hem wel afgedaan omdat je daarvoor dispensatie moet krijgen van de KNHS en aangezien dit maar een tijdelijk probleem is wilden we het maar even zonder brace proberen. Op zich ging het wel lekker, alleen de rechterbuiging kan ik nog moeilijk vragen.Helaas is mn moeder geen echte topfotografe en vond ze het een beetje te koud vandaag, dus niet zo veel en niet zo mooie foto's helaas.
Hij vond in het begin het losrijden toch wel weer best spannend, maar ging daardoor wel erg fijn lopen
.Check ook dat voorbeentje
:
Teugels moeten korter maar dat gaat bijna niet met dat stomme ding
.
Mijn houding is echt dramatisch op dit moment
. Maarja voorlopig heb ik nog even een excuusje (brace)
.

Even nakletsen, hoort er ook bij
:
Het resultaat was ik ook wel blij mee, 2 x 1ste met 190 en 188, dus hij is nu officieel L2
.
. Alleen de rechterstelling en -begrenzing gaat nog lastig door dat ding, dat waren ook precies de minpuntjes op mn protocol 
Ziet er erg netjes uit.
Gefeliciteerd!! 

dus heb er toch onwijs veel al kunnen leren!
!!! Ja, dat had waarschijnlijk wel gekund, maar ik wist niet zeker of ik jury mocht storen, wil liever niet gelijk met een slechte indruk beginnen