ze zijn niet zo scherp geworden helaas
commentaar is welkom hoor

drafje

verruimen

galopje

en even stilstaan

en weer een drafje

de rest is allemaal een beetje mislukt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

:p Suusje92 schreef:tenen zijn wel handig hoor:p
) 
crossmonster schreef:jammer dat je eruit bent gegroeit. Het is een schattige en mooie pony om te zien.
Je zadel lijkt me ook wat te groot en het ligt tever naar voren, blokkeerd nu de beweging van de schouders !
Verder goed op je handen letten , mogen meer dragen en meer bij elkaar.
Ondanks dat je zo groot bent vind ik je houding nog best redelijk
Maar een grotere pony zal je houding in elk geval alleen maar goed doen, omdat nu je lange stelten niet echt meer lekker kunnen aansluiten aan de buik.

!
.
Houdt je Black dan ofniet? Jorine_Falco schreef:Hee Birgit!
Ik vindt Blacky toch zon leuk ding hé.
Ik vindt je niet veelste groot, het ziet er niet echt uit dat je Blacky teveel stoort. Je ziet er netjes op! Inderdaad je tenen en je hakken, en je handen. Maar dat komt wel goed!Succes donderdag, dan rijdt je op mijn verjaarag!
Geef black een knuf.
En succes met het 'na de zomer zoeken'van een nieuwe ponyHoudt je Black dan ofniet?
)
) iemand gaat, die ook met haar gaat wedstrijden rijden
)
Jammer als je hem gaat verkopen _BlackPearl_ schreef:Jorine_Falco schreef:Hee Birgit!
Ik vindt Blacky toch zon leuk ding hé.
Ik vindt je niet veelste groot, het ziet er niet echt uit dat je Blacky teveel stoort. Je ziet er netjes op! Inderdaad je tenen en je hakken, en je handen. Maar dat komt wel goed!Succes donderdag, dan rijdt je op mijn verjaarag!
Geef black een knuf.
En succes met het 'na de zomer zoeken'van een nieuwe ponyHoudt je Black dan ofniet?
nouw,, ik zal als ik aan het rijden ben donderdag wel ff aan je denken hoor!!![]()
alvast gefeliciteerd!! (voor als ik ht vergeet nog ff te zeggen)
we houden Blacky niet, het is beter voor dr als ze naar een andere (klein) iemand gaat, die ook met haar gaat wedstrijden rijden
ze vind wedstrijden namelijk helemaal geweldig, vooral buiten (binnen vind ze meestal een beetje saai)
. Jij ook succes dan he, zal ook aan jou denken. Oeps daar ga ik weer.. :p
)
.
!
Probeer je voeten iets minder ver in de beugels te steken en je hakken uit drukken
supertammy schreef:Wat een leuk ponytje! Met een heel schattig klein koppie!![]()
Ik vind het streng zijn wel meevallen hoor. Ik denk dat dit alleen maar zo lijkt. Als je je teugels wat korter pakt en je handen wat meer voor je houd is het meteen al een heel ander zicht.
Melanie2 schreef:Leuk paardje om te zienProbeer je voeten iets minder ver in de beugels te steken en je hakken uit drukken