overigens; ik zit er niet op en het is ook geen bekende, geen flauw idee wie het wel is.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NatassJa schreef:Paard drukt rug weg
Teveel spanning in nek
Stang veel te strak
Benen steken af van amazone
Achterbeen blijft ver achter van voorbeen met het strekken
Urielle schreef:Ik heb hem even geTEMd. Ik kan me zo voorstellen dat het voor de amazone in kwestie niet fijn is om op een internationaal gelezen forum afgekraakt te worden

naadje24 schreef:Urielle schreef:Ik heb hem even geTEMd. Ik kan me zo voorstellen dat het voor de amazone in kwestie niet fijn is om op een internationaal gelezen forum afgekraakt te worden
Amen!
TS: dit is nou niet bepaald netjes
hoe zou jij het vinden als vreemden jou ineens als voorbeeld namen op een forum
anneliesdj schreef:Ik heb niet gevraagd om negatieve reactie's ik vraag eerlijke reactie's. Overigens komt de foto van een buitenlandse site lijkt me dus niet dat de amazone hier nadeel van ondervind.
Maar goed, jullie hebben ook wel weer gelijk, ik was gewoon nieuwsgierig.
Of zie ik dat verkeerd? 
Mariannedeb schreef:Is het toevallig niet al n hele oude foto? Want volgens mij heeft ze een cap van het oude type op.. want er zit ook geen bandje aanOf zie ik dat verkeerd?
anneliesdj schreef:Ik heb niet gevraagd om negatieve reactie's ik vraag eerlijke reactie's. Overigens komt de foto van een buitenlandse site lijkt me dus niet dat de amazone hier nadeel van ondervind.
Maar goed, jullie hebben ook wel weer gelijk, ik was gewoon nieuwsgierig.

anneliesdj schreef:Mariannedeb schreef:Is het toevallig niet al n hele oude foto? Want volgens mij heeft ze een cap van het oude type op.. want er zit ook geen bandje aanOf zie ik dat verkeerd?
Je hebt gelijk, als ik het goed heb komt de foto van een Duitse site en als ik de context goed heb geinterpreteerd is de foto zeker 10 jaar oud. Maar goed, ik heb mijn antwoorden al gekregen, valt toch niet zoveel meer aan toe te voegen.
De volgende keer zal ik haar/zijn hoofd eraf poetsen